اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 اسفند 1395 / کد مطلب: 12237 / نظرات: 0

برادران در جمع مسئولين روابط عمومي هاي ادارات:


افزایش هفت برابری تولید گندم در سبزوار نشانه تحقق اقتصاد مقاومتی است


افزایش هفت برابری تولید گندم در سبزوار نشانه تحقق اقتصاد مقاومتی است
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار وی‍ژه سبزوار گفت:افزایش تولید گندم در این شهرستان از 2 هزار تن در سال 92 به 14 هزار تن در سال جاری، نشانگر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 احمد برادران روز شنبه در همایش مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سبزوار افزود:خودکفایی در گندم دستاورد بزرگ اقتصادی دولت برای امنیت غذایی است.
وی اظهار کرد: اختصاص 150 میلیارد ریال برای تسریع در طرح راه آهن سبزوار، حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی، استقرار اداره استاندارد و دفتر سرمایه گذاری، نهضت آبرسانی، گازرسانی و آسفالت راهها بخشی از خدمات دولت یازدهم در شهرستان سبزوار است.
برادران ادامه داد: در سال 1392 حدود 255 طرح عمرانی نیمه تمام در سبزوار وجود داشت که با کار مدیریتی دولت یازدهم تا پایان این دولت تکمیل می شود.
وی افزود: 73 هزار نفر در اجرای طرح تحول نظام سلامت در سه سال گذشته در این شهرستان از بیمه درمانی سلامت بهره مند شدند.
برادران گفت: راه اندازی اورژانس هوایی و بهره برداری از بیمارستان 245 تختخوابی حشمتیه سبزوار که با هزینه بیش از600 میلیارد ریال احداث شده و دارای کلنیک های تخصصی و فوق تخصصی است ، از دیگرخدمات دولت در این شهرستان است.
وی در خصوص سیاست خارجی دولت یازدهم نیز اظهار کرد: با توافق هسته ای ایران هراسی به ایران شناسی تبدیل شد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت فرا منطقه ای در تحولات منطقه و جهان نقش آفرینی می کند.
برادران ادامه داد: روابط عمومی هنر مردم داری است و ارتباط با مردم، پاسخگویی، تنظیم ارتباطات مردمی و ایجاد فرایند اطلاع رسانی شفاف بخشی از وظایف مهم روابط عمومی نهادها است.
فرماندار سبزوار افزود: یکی از شگردهای دشمن در تضعیف سرمایه اجتماعی انقلاب، ایجاد یاس و ناامیدی بین نسل جوان با طرح شبهه، سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات است که باید این مسئله مورد توجه مسئولان باشد.
او تصریح کرد: بیان خدمات دولت و عملکرد دستگاه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی یک تکلیف است و انعکاس آن سبب ایجاد نشاط و امید در جامعه به ویژه در بین نسل جوان می شود.ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.