اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 21 اسفند 1395 / کد مطلب: 12232 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


دستاوردهای دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی شود


دستاوردهای دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی شود معاون استاندار وفرماندار ویژه سبزوار گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی برنامه مهم دولت دولت تدبیر و امید است و باید دستاوردهای دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اطلاع رسانی شود .
 احمد برادران روز شنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سبزوار افزود: بیان خدمات دولت و عملکرد دستگاهها در حوزه اقتصادی یک تکلیف است و انعکاس آن  سبب ایجاد نشاط و امید در جامعه به ویزه نسل جوان می شود.
وی ادامه داد: خدمات دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف بهداشت درمان، کشاورزی، گازرسانی و تکمیل طرحهای نیمه تمام به قدری بود که دستگاههای دولتی باید نمایشگاهی از این دستاوردها برگزار کنند.
 برادران افزود: در سه سال قبل 255 طرح عمرانی نیمه تمام در سبزوار وجود داشت که با کار مدیریتی دولت یازدهم تا پایان این دولت تکمیل این طرح ها به پایان می رسد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:73 هزار نفر در اجرای طرح تحول نظام سلامت در سه سال گذشته در این شهرستان از بیمه درمانی سلامت بهره مند شدند.
 وی راه اندازی اورژانس هوایی و بهره برداری از بیمارستان 245 تختخوابی حشمتیه سبزوار با هزینه بیش از600 میلیارد ریال و مجهز به کلنیک های تخصصی و فوق تخصصی را از دیگرخدمات دولت در این شهرستان دانست.
برادران ادامه داد: اختصاص 150 میلیارد ریال برای تسریع در طرح راه آهن سبزوار، حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی، استقرار اداره استاندارو دفتر سرمایه گذاری، نهضت آبرسانی، گازرسانی و آسفالت راهها بخش از خدمات دولت یازدهم در شهرستان سبزوار است.
وی افزایش تولید گندم در شهرستان سبزوار از 2 هزار تن در سال 92 به 14 هزار تن در سالجاری را عاملی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: خودکفیی گندم در کشورنیز دستاورد بزرگ اقتصادی دولت در جهت امنیت غذایی است .
فرماندار سبزوار با اشاره به سیاست خارجی دولت یازدهم افزود: با توافق هسته ای ایران هراسی به ایران  شناسی تبدیل شد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت فرا منطقه ای در تحولات منطقه و جهان نقش آفرینی می کند.
 برادران ادامه داد: روابط عمومی هنر مردم داری است و ارتباط با مردم، پاسخگویی، تنظیم ارتباطات مردمی، فرایند اطلاع رسانی شفاف و  رفع و بررسی مشکلات بخشی از وظایف مهم روابط عمومی نهادها است.
وی گفت: بهترین مدل و الگوی مدیریتی مدیریت اسلامی است و  منشور امام علی (ع) از بهترین الگوههای مدیریت برای مدیران  در جامعه اسلامی است.
فرماندار سبزوار افزود: سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه مردم است و دشمن امروز این سرمایه را مورد هدف قرار داده است.
برادران ادامه داد: یکی از شگردهای دشمن در تضعیف سرمایه اجتماعی انقلاب ایجاد یاس و ناامیدی بین نسل جوان با طرح شبهه، سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.