اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1395 / کد مطلب: 12228 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دغدغه مسئولان باید حل مشکلات مردم باشد


دغدغه مسئولان باید حل مشکلات مردم باشد  حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: یکی از راه های رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه تحقق اقتصاد مقاومتی است که عملکرد دستگاههای اجرایی در این زمینه باید ارزیابی شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ اظهار کرد: یکی از اهداف این نفوذ مقابله با انقلاب اسلامی در پوشش تضعیف ولایت فقیه است.
وی گفت: ولی فقیه در عصر غیبت، راهنما و هدایتگر جامعه است و در سختی ها و مشکلات مانع پراکندگی جامعه می شود و توطئه دشمن را خثی می کند.
امام جمعه سبزوار افزود: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مجتهد عالم و شجاع است که آحاد جامعه ایران گوش به فرمان ایشان هستند.
وی اظهار کرد: برخی افراد و عناصر داخلی که با غفلت یا خطا در صدد تضعیف ولایت فقیه هستند آب در آسیاب دشمن می ریزند.
وی همچنین به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز جامعه حاصل خون شهدای والا مقام و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهداست.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به حوادث آخرین چهارشنبه سال افزود: در شب چهارشنبه سوری خانواده ها با مراقبت از نوجوانان و جوانان خود و همکاری با نیروی انتظامی، مانع آزار، سلب امنیت و خوف دیگران شوند.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.