اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1395 / کد مطلب: 12218 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مردم با خرید کالای ایرانی ازتولید داخل حمایت کنند


مردم با خرید کالای ایرانی ازتولید داخل حمایت کنند
 امام جمعه سبزوار گفت: مردم در آخر سال با خرید کالای ایرانی حمایت خود از تولید کنندگان داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانند.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه افزود: بازار آخر سال فرصت مناسبی است تا مردم با خرید تولیدات داخلی به رونق تولید و اشتغالزایی کمک کنند.
وی ادامه داد: فروشندگان نیزدر هنگام فروش، از تولیدات خارجی تمجید نکنند و نسبت به رغبت مردم در خرید تولیدات داخلی همت کنند.
امام جمعه سبزوار عامل دیگر تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه دولت و مسئولان به بخش تولید و صنعت دانست و گفت: دولت با ارائه تسهیلات با بهره بانکی مناسب و جلوگیری از واردات کالاها، نقش بزرگی در تحقق شعار سال دارد.
وی افزود: حقوق های نجومی باید پس گرفته شود و به بخش تولید تزریق شود تا سبب رونق کارخانه ها و پرداخت حقوق کارگران واحدهای تولیدی شود.
وی با یادآوری سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در 14 اسفند گفت: کمک به سالمندان، پرداخت وام قرض الحسنه، تهیه جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی ، کمک به دانش آموزان تحت پوشش، اشتغالزایی، دوره های کارآموزی و تهیه مسکن بخشی از خدمات کمیته امداد به محرومان جامعه است.
وی اظهار کرد: محرومان و مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی اند که همواره آماده دفاع از انقلاب هستند و مسئولان باید خدمت به این طبقه را در راس امور خود قرار دهند .
امام جمعه سبزوار گفت: 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است و همگان نسبت به توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست که متعلق به نسل های آینده است، مسئول هستند.
وی با اشاره با نزدیک شدن به ایام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: کاندیداها در پیام ها تبلیغاتی خود قوانین را رعایت کنند.ايرنا/106



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.