اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 اسفند 1395 / کد مطلب: 12212 / نظرات: 0


تیم بیتا سبزوار قهرمان رقابتهای هندبال جوانان کشور شد


نماینده فدراسیون هندبال گفت: تیم بیتا سبزوار امروز با نتیجه 27 بر 26 مقابل سپاهان اصفهان پیروز شد و به مقام قهرمانی بیست و سومین دوره مسابقات هندبال جوانان کشور دست یافت.
 
عبدالله کافی پس از بازی نهایی این رقابتها در سالن ورزشی سربداران سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات قهرمانی هندبال جوانان کشور ششم اسفند با حضور 14 تیم در در سبزوار آغاز شد.
وی تیمهای حاضر در این رقابتها را 'بیتای سبزوار، هیات هندبال دهدشت، هیات هندبال فلاورجان، سپاهان اصفهان، هیات هندبال قم، شهرداری سمنان، هیات هندبال سنندج، ستارگان دشتستان، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، هیات هندبال تبریز، کرمان، هیات هندبال قزوین و تیم پیشگامان کویر یزد' برشمرد.
نماینده فدراسیون هندبال ادامه داد: دیدار رده بندی این رقابتها نیز تیمهای هیات هندبال فلاورجان و هیات هندبال دهدشت در وقت عادی و اضافی به تساوی 31 بر 31 رسیدند و هیات هندبال فلاورجان در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 پیروز شد و مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی گفت: در این مسابقات 26 بازی انجام شد. مسابقات دور نخست در چهار گروه برگزار و در نهایت هشت تیم برتر راهی مرحله بعد شدند.ایرنا

102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.