اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 اسفند 1395 / کد مطلب: 12204 / نظرات: 0


اعلام آمادگی آموزش و پرورش سبزوار برای همکاری با آبفا برای آموزش راه های مصرف صحیح آب به 52 هزار دانش آموز


در دیدار مدير عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار با مدير آموزش و پرورش این شهرستان اعلام شد: آموزش و پرورش شهرستان آماده همکاری با آبفا براي آموزش 52 هزار دانش آموز و 9 هزار فرهنگي شاغل و بازنشسته و همچنين خانواده هاي دانش آموزان در زمينه فرهنگ مصرف صحيح آب است.
در این دیدارمدیرعامل آبفای تبصره دو سبزوارگفت: بايستي فرهنگ سازي براي مصرف صحيح آب از مقطع ابتدايي و پيش دبستاني آغاز شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، حسین رياضي در ديدار با معاون مديركل و مدير آموزش و پرورش سبزوار خاطر نشان كرد: دغدغه همگان بر اين است كه آينده كشورها را منابع طبيعي و حتي آب مشخص خواهد كرد .
وي ايجاد فرهنگ صحيح استفاده از آب را ازاصول مهم زندگي برشمرد و اظهار داشت: در راستاي فرهنگ سازي ، مدرسين اين حوزه با حضور در مدارس نسبت به تبيين شرايط موجود در كشور و برگزاری دوره هاي آموزشي منظم براي رسيدن به اهداف مدنظر اقدام می کنند.
وی شرایط سخت دسترسي به آب سالم را با توجه به افزايش فاضلاب ياد آور شد و گفت : هزينه فراواني براي تصفيه و استفاده مجدد از آب صرف مي شود كه با مديريت صحيح مي توان اين هزينه ها را به حداقل رساند.
معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني استفاده از آب را يك هنر دانست و گفت: خوشبختانه گذشتگان ما اين مهم را به خوبي درک کرده بودند.
حسن محرابي ادامه داد: متاسفانه قداست آب از بين رفته است و اين مهم تنها با فرهنگ سازي و استفاده درست از آب امكان پذيراست.
اين مسوول با اشاره به برنامه هاي صورت گرفته در مدارس اظهار داشت : : خوشبختانه برنامه هاي فرهنگي در خصوص مصرف بهينه آب در مدارس انجام و چندين همايش با موضوع آب نيز برگزار شده است .
وي آمادگي اين مديريت را براي برنامه ريزي جهت 52 هزار دانش آموز و 9 هزار فرهنگي شاغل و بازنشسته و همچنين خانواده هاي اين دانش آموزان در زمينه فرهنگ سازي مصرف صحيح آب اعلام كرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.