اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 اسفند 1395 / کد مطلب: 12189 / نظرات: 0

سخنگوي كميسيون شوراها:


تلاش کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان تا پیش از انتخابات


تلاش کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان تا پیش از انتخابات
سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: امیدوارم ایرادات شورای نگهبان به اصلاحات قانون انتخابات شوراها رفع شود تا زمان‌بندی انتخابات در آینده نیز افزایش یابد.

حسین مقصودی در خصوص اعلام نظر شورای نگهبان پیرامون اصلاح قانون انتخابات شوراها، اظهار داشت: اصلاحات قانون انتخابات شوراها مورد موافقت شورای نگهبان قرار نگرفته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این قانون اصلاح شده را به انتخابات سال آینده برسانیم، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا ایرادهای مورد نظر شورای نگهبان را رد کنیم، شاید انتخابات شوراهای سال آینده بر طبق این قانون انجام شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بعید است که بتوانیم این قانون را به انتخابات سال آینده برسانیم.

مقصودی با بیان اینکه سعی ما بر این است که با توجه به ارائه شدن بودجه، اصلاح قانون انتخابات را به سال آینده برسانیم، گفت: در صورت عدم اجرای قانون این قانون، زمان بندی قبلی در انتخابات شوراها ملاک خواهد بود و از ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین سال آینده زمان ثبت نام کاندیداها خواهد بود.

وی افزود: احتمالا در هفته سوم اسفند بتوانیم این قانون را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهیم که البته روز شمار انتخابات شوراها در آن زمان آغاز شده است، امیدواریم که اصلاح قانون انتخابات در آینده اجرا شود تا شاهد افزایش زمان بندی انتخاب باشیم.خانه ملت/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.