اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 اسفند 1395 / کد مطلب: 12186 / نظرات: 1

طی مراسمی/


نمایشگاه توانمندیهای رسانه در سبزوار گشایش یافت


نمایشگاه توانمندیهای رسانه در سبزوار گشایش یافت  نمایشگاه توانمندیهای رسانه های محلی سبزوار روز دوشنبه طی مراسمی در این شهر گشایش یافت.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: 300 نشریه عمومی و اختصاصی در این استان فعالیت می کنند لذا به این لحاظ خراسان رضوی رتبه دوم کشور را دارد.
یوسف امینی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی خانه مطبوعات در مراکز استانها را در دستور کار قرار داد تا مطبوعات به صورت صنفی فعالیت کنند و در این راستا نسبت به ساماندهی و بازنویسی اساسنامه خانه مطبوعات خراسان رضوی اقدام می شود.
فرماندار ویژه سبزوار نیز در این مراسم گفت: دولت یازدهم توجه مثبتی نسبت به رسانه ها و تقویت آنها دارد و در سه سال گذشته با وجود محدودیتها نشریات و روزنامه های محلی زیادی مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
احمد برادران با اشاره به واسطه بودن مطبوعات بین مردم و مسئولان افزود: عملکرد دولت و مسئولان در اختیار رسانه ها است و آنها می توانند با نقد منصفانه و پیشنهادات سازنده زمینه ترقی و تعالی جامعه را فراهم کنند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار نیز گفت: برای سومین سال متوالی نمایشگاه توانمندیهای رسانه های محلی سبزوار با همکاری فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دایر شد.
مهدی مقصودی افزود: امسال 15 غرفه از نشریات و سایتهای محلی دارای مجوز سبزوار در نمایشگاه حضور دارند و پارسال نیز 19 نشریه و پایگاه خبری محلی در این نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای خود را به نمایش گذاشتند.
نمایشگاه توانمندیهای رسانه های محلی سبزوار به مدت یک هفته از ساعت 17 تا 21 در محل سالن شماره 2 کتابخانه ناوی واقع در 24 متری انقلاب پذیرای علاقمندان به عرصه خبر و اطلاع رسانی است. 12 نشریه و چهار پایگاه خبری محلی در شهر سبزوار فعالیت می کنند.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.