اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 اسفند 1395 / کد مطلب: 12181 / نظرات: 0


مسافران سرگردان فرودگاه مشهد مهمان آستان قدس رضوی شدند


پس از 9 ساعت سرگردانی و حبس صدها مسافر در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بامداد امروز آستان قدس رضوی داوطلبانه وارد عمل شد و مسافران به کمک شهرداری مشهد به یکی از صحن‌های حرم مطهر برای اسکان و پذیرایی منتقل شدند.

 

گفتنی است این موضوع با دستور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت و با حضور خادمان و جهادگران رضوی در فرودگاه، مسافران به حرم مطهر رضوی منتقل شدند.

همچنین دقایقی پیش رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران به همراه جمعی از کارشناسان این سازمان برای بررسی علت تأخیرهای روز گذشته پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد عازم مشهد شدند.

شنیده شده است پرواز 747 هواپیمایی ماهان که شب گذشته با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو شده بود صبح امروز مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.

چندین نفر از مسافران این پرواز خواستار پیگیری وقایع دیشب توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح امروز آخوندی شدند.

بی‌تدبیری در وزارت راه پیش از این نیز مشکلات زیادی را برای هموطنانمان به وجود آورده بود که در فاجعه قطار تبریز ـ مشهد موضوع به استعفای مدیرکل راه آهن ایران ختم شد، آیا این بار هم مسؤول دیگری استعفا خواهد کرد؟

گفتنی است یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شب گذشته که تاکنون بی‌پاسخ مانده است عدم پاسخگویی مسؤولان فرودگاه مشهد بود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.