اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 بهمن 1395 / کد مطلب: 12174 / نظرات: 0


برخی جاده های استان خراسان رضوی مسدود شد


برخی جاده های استان خراسان رضوی مسدود شد  برخی جاده های استان خراسان رضوی از جمله جاده مشهد - باغچه - نیشابور به علت شدت بارش برف و کولاک، برودت و لغزندگی سطح جاده مسدود شد.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر آن جاده قدیم قوچان - درگز و جاده های رباط سنگ - کدکن، تایباد - مشهد ریزه و کاخک - سرایان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.
ابوالفضل حسینی افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین نیز در جاده های باغچه - تربت حیدریه، مشهد - کلات و مشهد - سرخس ممنوع است.
وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک شدید، لغزندگی سطح جاده و کاهش شدید دید در اکثر جاده های این استان تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.
وی گفت: برخی خودروها به علت بارش برف در راه مانده اند که تعداد آنها در جاده ای مشهد - نیشابور و مشهد - قوچان روند افزایشی دارد.
حسینی از مسافران و رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری در جاده های استان پرهیز کنند و در صورت ضرورت تردد با احتیاط کامل رانندگی نمایند.
وی همچنین به رانندگان توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ، وسایل ایمنی و گرمایی مناسب مجهز نموده و قبل از سفر از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و سالم بودن برف پاک کن ها اطمینان یابند.
وی از مردم خواست قبل از تردد در جاده ها با شماره 141 مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته و از وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

* مجوز تردد برای ناوگان مسافربری در جاده مشهد - تربت حیدریه صادر نمی شود
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز گفت: تا اطلاع ثانوی تردد اتوبوس های مسافربری در مسیر مشهد - تربت حیدریه به دلیل وضعیت نامساعد جوی ممنوع است.
جواد وحدتی فرد افزود: در صورت بهبود شرایط جوی تردد ناوگان مسافربری دراین مسیر از سر گرفته خواهد شد.
وی اظهار کرد: در مسیرهایی که رفت و آمد جریان دارد حرکت خودروها با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت مسایل ایمنی صورت می گیرد.
وی گفت: به مدیریت پایانه امام رضا (ع) در مشهد نیز توصیه شده است امکانات خواب و استراحت مسافرینی را که حرکت اتوبوس های آنان لغو شده است در محل پایانه فراهم نمایند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.