اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 آذر 1390 / کد مطلب: 1216 / نظرات: 0


نمایشگاه عكس دوقلوها در سبزوار بر پا شد


نمایشگاه عكس دوقلوها در سبزوار بر پا شد  نمایشگاه عكس دوقلوهای سبزواری با بیش از 70 قطعه عكس در محل دفتر جلب مشاركت های مردمی موسسه خیریه 'حضرت علی اصغر (ع)' سبزوار بر پا شد. 
 
مدیر عامل موسسه خیریه بیماری های خاص و صعب العلاج حضرت علی اصغر (ع) سبزوار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: عكس های این نمایشگاه مربوط به دوقلوها و سه قلوهای سبزواری است كه تیرماه امسال در مراسم جشنی با عنوان 'دو نیمه سیب' شركت كردند.

' نسرین چیتی' با اشاره به حضور 135 جفت دوقلو و تعدادی سه قلوی در این جشن افزود: عكس های این چندقلوها بر روی تخته شاسی چاپ و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به نو بودن موضوع این نمایشگاه در شهرستان ، هدف از برپایی آن را ایجاد تنوع هنری برای شهروندان ، آشنایی با این موسسه خیریه و جلب مشاركت های مردمی عنوان كرد.

وی گفت : موسسه خیریه حضرت علی اصغر (ع) سبزوار حدود یك هزار و 200 بیمار شامل بیماران تالاسمی ، ام . اس، هموفیلی ، پیوند كلیه ، دیالیزی ، بیماریهای خاص و سخت درمان را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینكه این موسسه به صورت كاملا مردمی و خیریه اداره می شود افزود: كمك های خیرین صرف هزینه های دارو و درمان بیماران می شود.

نمایشگاه عكس دوقلوهای سبزواری تا پنجشنبه دهم آذر در محل دفتر جلب مشاركت های مردمی موسسه حضرت علی اصغر (ع) سبزوار واقع در كاشفی شمالی ،پائین تر از هلال احمر دایر است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.