اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 26 بهمن 1395 / کد مطلب: 12148 / نظرات: 0

معاون برنامه ريزي فرمانداري سبزوار


اختصاص 7.5 درصد اعتبارات مشاغل خانگی خراسان رضوی به سبزوار


اختصاص 75 درصد اعتبارات مشاغل خانگی خراسان رضوی به سبزوار  معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: 7،5 درصد اعتبارات مشاغل خانگی خراسان رضوی معادل پنج میلیارد و 400 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافت.

 حسن پارسی پور روز دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان سبزوار افزود: امسال از 72 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی به استان خراسان رضوی اختصاص یافته که دستگاه ها برای جذب آن تا اردیبهشت سال آینده مهلت دارند.
وی اضافه کرد: اولویت جذب اعتبارات در حوزه مشاغل خانگی، مشاغل پشتیبان خاص و بومی شهرستان است که ظرفیت اشتغالزایی داشته باشد و طرح هایی از این اعتبار بهره مند می شوند که جدید و به لحاظ مطالعات توجیهی علاوه بر اشتغالزایی امکان برگشت سرمایه آن تضمین شده باشد.
معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار در خصوص سختگیری بانک ها در پرداخت تسهیلات گفت: به لحاظ مشکلاتی که بر حوزه اقتصاد کشور حاکم است، بانک ها باید راه واگذاری تسهیلات را آسان کنند.
وی افزود: بانک ها دارای یکسری دستور العمل های داخلی هستند که این مسایل باید بگونه ای مدیریت شود که بحث روان سازی تضمین های بانکی که یک موضوع جدی است، حل شود.
پارسی پور ادامه داد: تاکنون دو جلسه کمیته هماهنگی امور بانکی به منظور رفع موانع پرداخت تسهیلات برگزار شده که بازخورد خوبی داشته است.
او یادآور شد: هم اکنون در حوزه روستایی بحث ضمانت های کارمندی به سمت تضمین های زنجیره ای در روستاها تغییر جهت پیدا کرده است./103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.