اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 6 آذر 1390 / کد مطلب: 1211 / نظرات: 0


گردهمائی بزرگ مبلغین و روحانیون شهرستان سبزوار برگزار شد


گردهمائی بزرگ مبلغین و روحانیون شهرستان سبزوار برگزار شد مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برگزاری گردهمائی بزرگ روحانیون این شهرستان در آستانه ماه محرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، مجید کدخدازاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام ، گردهمائی بزرگ مبلغین و روحانیون شهرستان سبزوار ، 3 آذرماه جاری در محل مدرسه علمیه اهل البیت (ع) این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این گردهمائی که با حضور امام جمعه ، علماء و اساتید حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد، روحانیون و مبلغین امور دینی با مسائل روز فرهنگی و تبلیغی آشنا شدند.

وی افزود: حجت الاسلام توحیدی تبار مسئول دفتر امام جمعه سبزوار، اولین سخنران این جلسه بود که به بیان مطالبی در خصوص اعزام مبلغ و مسائل تبلیغی پرداخت و با قدردانی از زحمات امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ، از روحانیون مستقر و طرح هجرت به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) یادکرد که با ایثار و قناعت به انجام فعالیت فرهنگی و تبلیغی در روستاها می پردازند.

وی با اشاره به حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار و روحانیون مستقر و طرح هجرت غیر بومی این اداره در جلسه مذکور گفت: دیگر سخنران این گردهمائی ، حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار بود که با ارائه گزارشی در خصوص برگزاری گردهمائی های توجیهی در بخشداری ها در آستانه محرم ،از تأثیر حضور روحانیون در جوامع روستائی سخن گفت و با تشکر از حمایت های امام جمعه سبزوار ، ارتباط دائمی و همیشگی روحانیون و مبلغین بومی با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خواستار شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.