اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12107 / نظرات: 0

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست:


راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را ناامید می کند


راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را ناامید می کند   معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت گسترده و پرشور آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همچون همیشه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را دچار یاس و ناامیدی کرده و توطئه های شوم آنها را خنثی می کند.
حسین مهری عصر پنجشنبه در جوار گلزار شهدای سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند پشتیبان استوار و همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و رهرو ولایت فقیه هستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته و مهمترین ثمره آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. امروز ایران کشوری مستقل است و بیگانگان امکان دخالت در کوچکترین امور ما را ندارند.
مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان حکومت پهلوی بیگانگان امور مملکت را در دست داشتند و منابع ما را غارت می کردند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها به استقلال، خودکفایی و پیشرفت رسیده ایم.
وی افزود: مردم عزیزمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده و پرشور در صفوف پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن اتحاد، همبستگی، غرور و قدرت ملی را به نمایش گذاشته و افتخار تاریخی دیگری را خواهند آفرید. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.