اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12104 / نظرات: 0


همایش تجلیل و تکریم از حافظان و فعالان قرآن کریم شهرستان سبزوار برگزار شد


همایش تجلیل و تکریم از حافظان و فعالان قرآن کریم شهرستان سبزوار برگزار شد
همایش تجلیل و تکریم از حافظان و فعالان قرآن کریم روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و اقشار متلف مردم در تالار کاشفی سبزوار برگزار شد.
به گزارش ایرنا، یک استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم معنوی گفت: قرآن کتاب راهنمای زندگی بشر است که با بهره از آن بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها از زندگی حل می شود.
حجت الاسلام هادی حسین پور افزود: دوره نوجوانی بهترین سن برای آموزش حفظ قرآن است و تاثیر معنوی آن در مراحل دیگر زندگی جاری می شود.
وی ادامه داد: قرآن بهترین هدایتگر ، توشه ای برای آخرت و راهنمایی برای زندگی و سعادت بشر است و خانه ای که در آن قرآن کریم قرائت شود خیر و برکت در آن فراوان می شود.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش تکریم از افراد شاخص قرآنی و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.
حجت الاسلام حسین پور گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در بین جوانان سپری محکم در برابر دسیسه دشمنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این همایش گفت: امروز قدرت اسلام و تمدن اسلامی رو به گسترش و قدرت آمریکا در مرحله افول است و با تهدیدهای تو خالی قدرت امریکا بازسازی نمی شود.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم ادامه داد: قدرت های غرب با همکاری برخی کشورهای منطقه ،6 سال پیش در پی سرنگونی دولت سوریه و بشار اسد بودند اما اکنون جمهوری اسلامی برای حل بحران سوریه و ایجاد صلح بدون حضور آمریکا تصمیم می گیرد.
وی اظهار کرد: در حکومت پهلوی همه ساختارها فاسد بود و شاه سرسپرده آمریکا بود اما امروز جمهوری اسلامی در همه زمینه ها مستقل است.
وی افزود: هزار و 250 نفر در سال جاری در مسابقات حفظ موضوعی ترتیلی و سوره های منتخب قرآن کریم در سبزوار شرکت کردند.
دراین همایش از 71 حافظ و فعال قرآنی برتر شهرستان سبزوار تقدیر شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.