اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12103 / نظرات: 0


اولین جشنواره قصه خوانی داستان های قرآن در سبزوار برگزار می شود


مسئول کانون های فرهنگی مساجد سبزوار از برگزاری اولین جشنواره قصه خوانی داستان های قرآن کریم با عنوان نردبان آسمان در سبزوار خبر داد.
علیرضا رادمان با ارسال متن زیر به تحریریه اسرارنامه جزئیات این جشنواره و روش های شرکت در آن برای علاقه مندان را تشریح کرده است:
 
اولین جشنواره استانی قصه خوانی داستانهای قرآن با عنوان قصه های قرآن نردبان آسمان  با هدف انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید و قصه های قرآن، ترویج آموزه های قرآنی و همچنین تولید آثار قرآنی مرتبط برگزار می شود.
 
این جشنواره ویژه سنین ۱۰ تا ۱۵ سال است و علاقمندان می توانند با ارسال فایل قصه خوانی صوتی خود حداکثر بین ۴ تا ۷ دقیقه از جلد پنجم کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر یزدی در این جشنواره شرکت کنند.
 
علاقمندان باید آثار خود را به آدرس سبزوار- حاشیه غربی میدان ارشادساختمان کانون های مساجد و یا به آدرس  الکترونیکی  @D_jashnvareh   ارسال نمایند همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ اسفند ماه سال جاری می باشد و از ۱۴ اثر برگزیده با اهداء جوایز ارزنده ای تقدیر خواهد شد.
 
گفتنی است علاقمندان می توانند جلد پنجم کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر یزدی را از تمامی کتابخانه های استان و یا از آدرس های الکترونیکی www.jashnvare.blog.ir و telegram.me/ghesehaieghoran      دریافت نمایند.اسرارنامه/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.