اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12098 / نظرات: 0

سيد جواد حسيني:


حضور مردم در راه پیمایی 22 بهمن بی اثری سخنان ترامپ را اثبات می کند


حضور مردم در راه پیمایی 22 بهمن بی اثری سخنان ترامپ را اثبات می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت می کند که سیاست ها و سخنان رییس جمهور جدید آمریکا به عنوان نماد استکبار جهانی، تاثیری در اراده ملت ایران برای پیشرفت و توسعه ندارد.

 سید جواد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان خوشاب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند و سیاستهای استکباری تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.
وی اظهار کرد: مردم ایران در 39 سال عمر انقلاب اسلامی ثابت کردند که همچنان به آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا اعتقاد دارند و برای آن ایستادگی می کنند.
وی گفت: حضور مردم همیشنه در صحنه همواره در روز 22 بهمن پر شور و شگفتی ساز بوده است و در راهپیمایی امسال نیز این حضور پر شورتر از سال های گذشته خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: فرمانداران 2 شهرستان نیشابور و خوشاب تعیین شده اند و انتصاب آنان در مرحله انجام فرآیند اداری قرار دارد.
وی اضافه کرد: در 6 ماه گذشته و با وجود استقرار سرپرست فرمانداری، در روند فعالیت اداری این دو شهرستان خللی وارد نشده است.
حسینی خاطرنشان کرد: اگرچه روند انتخاب فرماندار برای این 2 شهرستان طولانی شد، اما با این وجود افراد توانمندی برای هدایت سکان این شهرستان ها انتخاب شدند.
22 طرح عمرانی با هزینه 250 میلیارد ریال شامل 19 طرح گازرسانی، مجتمع آبرسانی روستایی رباط جز، روشنایی و آسفالت معابر بخش مشکان شهرستان خوشاب با حضور معاون استاندار خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.