اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12095 / نظرات: 0

سردار نوراللهي:


طرح گزینه های روی میز نشان از درماندگی آمریکا است


طرح گزینه های روی میز نشان از درماندگی آمریکا است
معاون دانشگاه امام حسین(ع) گفت: مطرح کردن گزینه های روی میز توسط دولتمردان آمریکایی ، نشان دهنده توهم و درماندگی آنان در مقابله با انقلاب اسلامی است.

سردار پاسدار« الله نور نوراللهی» در همایش نهضت روشنگری در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم سبزوار افزود: تهدیدات جدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران مسئله جدیدی نیست و فقط ادیبات آن تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه به رخ کشیدن گزینه نظامی آمریکا به ایران معنا ندارد و باید از آن فاصله بگیرند،‌اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به الگوی مبارزه با استکبار و هیمنه شکنی برای بیشتر کشورهای جهام تبدیل شده است.
نوراللهی افزود: صف آرایی جبهه های مختلف مقابل ایران بیانگر جایگاه رفیع انقلاب اسلامی است که محصول بصیرت، ایمان، مقاومت و روشنگری مردم است.
او ادامه داد: به لحاظ علمی ایران در سال 1354 در رده 20 کشور آخر دنیا بود و در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی رتبه 16 تولید علم در دنیا را داراست.
معاون دانشگاه امام حسین (ع) گفت: قبل پیروزی انقلاب اسلامی کشور در تجهیزات نظامی وابسته غرب بود اما اکنون ایران به عنوان یک کشور با قدرت موشکی بالا محسوب می شود.
سردار نوراللهی افزود: شکار پیشرفته ترین پهپاد امریکایی توسط سربازان گمنام امام زمان آمریکا را در سطح جهان بی آبرو کرد.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون امریکا 165 تحریم اقتصادی علیه ملت ایران وضع کرد که با ایستادگی و مقاومت همه این تهدیدها بی اثر و باعث خودکفایی کشور در عرصه های مختلف شد.
معاون دانشگاه امام حسین (ع) گفت: گفتمان و اندیشه امام دعوت به استقلال و مقاومت بود و امروز عظمت انقلاب به سبب قدرت بازدارندگی نظامی است.
وی افزود: زمینگیر شدن ناوگان پنجم آمریکا در منطقه و ناتوانی رژیم صهیونیستی برگرفته از قدرت فزاینده جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه است.
مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع) با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر هشت در 20 بهمن سال 64 گفت: در این عملیات تسخیر بندر استراتژیک فاو توانایی نظامی ایران را به رخ همه جهانیان کشاند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.