اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12094 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوي:


1422 خانه بهداشت ظرف سه سال اخیر در خراسان رضوی ساخته شد


1422 خانه بهداشت ظرف سه سال اخیر در خراسان رضوی ساخته شد  
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: ظرف سه سال اخیر با راه اندازی هزار و 422 خانه بهداشت زمینه بهره مندی 96 درصد جمعیت روستایی این استان از خدمات بهداشت و درمان فراهم شد.

سیدجواد حسینی در مراسم بهره برداری از 22 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان خوشاب افزود: همچنین در این مدت 2 هزار طرح دهیاری و 790 طرح هادی در خراسان رضوی اجرا شد. 2 هزار و 500 طرح هادی دیگر نیز هم اینک در حال اجرا است.
وی ادامه داد: ظرف سه سال گذشته برای 35 هزار روستا در سطح خراسان رضوی سند مالکیت صادر شد و نیز 89 درصد جمعیت روستایی استان از مزایای شبکه گازرسانی بهره مند شده اند.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: 2 هزار و 167 روستا نیز در سطح استان زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار گرفته و در 600 روستا که از طریق تانکر آبرسانی می شدند طرح آبرسانی اجرا شد.
وی افزود: اجرای طرح آبرسانی هم اینک در 400 روستای فاقد شبکه نیز در حال اجرا و امید است به زودی این طرحها نیز به بهره برداری برسد.
حسینی ادامه داد: در طول این مدت 57 هزار مسکن مهر در خراسان رضوی احداث و تحویل مردم شد و ساخت 18 هزار مسکن دیگر در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: 505 کیلومتر راه روستایی نیز در سه سال گذشته در سطح استان به بهره برداری رسید که زمینه برخورداری 85 درصد از جمعیت روستایی خراسان رضوی را از راه آسفالته فراهم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: در دهه مبارک فجر امسال نیز هزار و 228 طرح عمرانی با هزینه 180 هزار میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری رسید.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: دولت یازدهم با جود محدودیتهای اقتصادی گامهای بلندی برای رونق اشتغال کشور برداشت و نمی توان با سیاهنمایی این اقدامات را نادیده گرفت.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: ظرف 2 سال اخیر هزار و 100 میلیارد ریال برای توسعه گازرسانی به حدود 80 روستا در غرب خراسان رضوی اختصاص یافت و پیمانکاران پروژه در حال تکمیل آن هستند.
وی گفت: با بهره برداری از طرحهای گازرسانی به شهرستان خوشاب 70 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت مزایای آن بهره مند شده اند.
طی این مراسم 22 طرح عمرانی با هزینه 250 میلیارد ریال شامل 19 طرح گازرسانی، مجتمع آبرسانی روستایی رباط جز، روشنایی و آسفالت معابر بخش مشکان شهرستان خوشاب مورد بهره برداری قرار گرفت.
سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.