اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 بهمن 1395 / کد مطلب: 12092 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


راه اندازی طرح دولت الکترونیک تا پایان امسال / 4500 دستگاه مخابراتی وارد کشور شد


راه اندازی طرح دولت الکترونیک تا پایان امسال  4500 دستگاه مخابراتی وارد کشور شد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا پایان امسال طرح دولت الکترونیک در کشور راه اندازی می شود ، گفت: طی سه سال اخیر چهار هزار و 500 دستگاه مخابراتی وارد کشور شده است.

رمضانعلی سبحانی فر در مراسم بهره برداری از پروژه های مدیریت مخابرات سبزوار با بیان اینکه تا پایان امسال طرح دولت الکترونیک در کشور راه اندازی می شود ، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کرد که خط ترانزیت اینترنت با سرعت 30 ترابایت در کشور را ایجاد کند که حدود پنج هزار ميليارد تومان سود آوری برای کشور را به همراه دارد.
وی ادامه داد: اجرای این طرح در کشور مخالفت هايي از سوی عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت ولی  دولت و مجلس شورای اسلامی برای اجرای این طرح تاکید دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موقعیت استراتژیک ایران در منطقه باعث شده  تا برخی کشورها علاقه جدی به عبور این شبکه ترانزیت اینترنت از جمهوری اسلامی داشته باشند ، افزود: طرح شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت توسعه تکمیل و در حال راه اندازی است و اجرای این طرح هزینه مصرف اینترنت در کشور را کاهش می دهد.
سبحانی فر با بیان اینکه طی سه سال اخیر چهار هزار و 500 دستگاه مخابراتی وارد کشور شده است ، تصریح کرد: از این تعداد دستگاه مخابراتی 200 دستگاه در شهرستان سبزوار راه اندازی شد.
وی یادآورشد: 90 درصد از روستاهای شهرستان سبزوار از خدمات اینترنت پر سرعت بهره مند هستند.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.