اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 بهمن 1395 / کد مطلب: 12088 / نظرات: 0


جشن ازدواج ۲۹زوج بسیجی در سبزوار برگزارشد



جشن ازدواج 29 زوج بسیجی به همت سپاه ناحیه سبزوار برگزار شد.

حسین علیپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار در مراسم جشن ازدواج ۲۹ زوج بسیجی در سبزوار با بیان اینکه رونق ازداوج ساده در شرایط کنونی که ازدواج به یکی از مشکلات اساسی جامعه تبدیل شده امری ضروری است اظهارداشت:  ترویج سبک زندگی بزرگان دین اسلام تاثیرگذارترین وبهترین روش برای دستیابی به این مهم است.

وی با بیان اینکه الگو برداری از سبک زندگی بزرگان دین اسلام باعث پایداری و استحکام زندگی جوانان خواهد شد تصریح کرد:  شرایط ازدواج و نحوه زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) این را می رساند که سعادت در زندگی با توجه و اهمیت قائل شدن برای معنویات حاصل می شود نه افزایش توقعات مادی.

علیپور ادامه داد:برای ترویج ازدواج ساده می بایست فرهنگ حسنه ازدواج با مهریه ی مناسب و دوری از تجملات ترویج و رونق داده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار تدین وتقوا را ملاک دیگری در همسر گزینی دانست و افزود: ازدواج ، انسان را از آلودگی ها دور می کند ومی تواند نیمی از دین او را حفظ کند.

وی در ادامه به ضرورت فرهنگ‌سازی در امر  ازدواج ایرانی – اسلامی در بین جوانان تاکید کرد وعنوان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج وبعد از ازدواج می‌تواند در تحقق این مهم مؤثر باشد و در این میان  دانشگاه به عنوان مهم‌ترین مرکز علمی در ترویج فرهنگ‌ صحیح ازدواج سالم و به سبک زندگی اسلامی موثر باشد.

در این مراسم هدایایی به رسم یادبود ایم مراسم به زوج های جوان اهدا شد.بصیر



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.