اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 بهمن 1395 / کد مطلب: 12084 / نظرات: 0


نخستین یادواره لاله های آسمانی در سبزوار برگزار شد


نخستین یادواره لاله های آسمانی در سبزوار برگزار شد نخستین یادواره لاله های آسمانی روز یکشنبه همزمان با ششمین روز از دهه فجر با حضور دانش آموزان دختر بسیجی در حسینیه ثارالله ناحیه سپاه سبزوار برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار سبزوار پیام ، 400 دانش آموز از 15 آموزشگاه متوسطه دخترانه در سطح شهر سبزوار گرد هم آمدند و یاد و خاطره 6 شهید دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی مقابل توطئه دشمنان و استکبار است.

سروان محمد علی یاوری افزود: شهدا در راه پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب هیچ هراسی به دل راه ندادند و با هدف حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی ادامه داد: امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت های شهداست و خون پاک شهدا، انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدهای دشمنان بیمه کرده است.

یاوری گفت: تحریم های ظالمانه و دامنه دار دشمن علیه ملت ایران سبب خودکفایی و استقلال در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی و نظامی شد.

مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار ادامه داد: امروز استکبار به جای جنگ نظامی به جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی روی آورده است تا جمهوری اسلامی را از درون ضعیف کند.

وی افزود: تهدیدهای رئیس جمهور جدید امریکا مسئله تازه ای برای انقلاب اسلامی نیست و ملت ایران دست از دشمنی خود با آمریکا بر نمی دارد.

خبرنگار: حمید دلاوری هروی

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.