اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1395 / کد مطلب: 12081 / نظرات: 0

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


روستاها بهترین الگو برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی هستند


روستاها بهترین الگو برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی هستند
 رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: روستاها بهترین الگو برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی هستند و دولت با اختصاص تسهیلات مناسب زمینه اجرای این طرح ها را فراهم کرده است.

 حسین مقصودی روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی شهرستان داورزن افزود: مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در کشور دارد و در همین راستا در سه ماه گذشته پنجاه هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای رونق اشتغال روستایی در کشور اختصاص داد.
وی اظهار کرد: همچنین در راستای کمک به توسعه روستاها با تصویب مجلس شورای اسلامی هشت درصد از اعتبارات بودجه شهرداری ها به دهیاری ها اختصاص داده شد.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه به ظرفیت های داخلی، بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص و متعهد و استفاده از سرمایه های ملی برای رونق اقتصاد است.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهبردهای جمهوری اسلامی است و دولت و مجلس به اجرای این برنامه در کشور توجه دارند.
وی اظهار کرد: در این راستا مردم نیز باید در کنار مسئولان باشند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی دارای ابعاد مختلف ملی، منطقه‌ ای، استانی و شهرستانی است.
وی افزود: شناسایی ظرفیت های هر منطقه، توجه به سرمایه ‌های انسانی، منابع موجود در بخش‌ های صنعت، کشاورزی و تولید از مهمترین ارکان تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی است.
مقصودی با بیان اینکه همدلی و همزبانی باید به‌عنوان رکن مهم تحقق برنامه اقتصاد‌ مقاومتی مورد توجه مسئولان باشد خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات امروز در بخش ‌های صنعت و کشاورزی در حوزه شهرستانی و منطقه ‌ای قابل رفع است که باید به این بخش ها توجه ویژه ای داشت.
وی یادآور شد: منطقه غرب خراسان‌ رضوی دارای ظرفیت‌ های مناسب معدنی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری است که اگر به آنها توجه شود، زمینه افزایش اشتغال و کارآفرینی در منطقه فراهم می گردد.
مقصودی گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی بسترهای مناسب قانونی را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرده اند و امروز سرمایه گذاران می توانند به نحو مطلوب در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند.ايرنا/103




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.