اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 18 بهمن 1395 / کد مطلب: 12080 / نظرات: 0


اجرای طرح دانشگاه با درهای باز در دانشگاه حکیم سبزواری



اجرای طرح 'دانشگاه با درهای باز' روز یکشنبه طی مراسمی با حضور 300 دانش آموز، صاحبان صنایع و کارآفرین سبزوار در دانشگاه حکیم سبزواری آغاز شد.

مدیر امور بین الملل و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه دو روزه به منظور ایجاد ارتباط سازنده میان پژوهشگران و دانشگاه و آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با فضای دانشگاه، نحوه پژوهش، رشته‌ها، امکانات و تجهیزات در حال برگزاری است.
حسن دلبری افزود: در این مراسم بازدیدکنندگان با حضور در کلاسها، دانشکده ها، کارگاهها و بخشهای مختلف در جریان برنامه ها و فعالیتهای این دانشگاه قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در این چارچوب توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت دانشگاه و فعالیتهای آن به دانش آموزان و بازدیدکنندگان ارائه می شود.
او گفت: شرکت کنندگان در این برنامه همچنین فرصت خواهند داشت در دیدار با استادان و اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب از موقعیت، رشته ها، سطح علمی و جایگاه دانشکده­های دانشگاه حکیم سبزواری اطلاعات لازم را کسب نمایند.
وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب این برنامه دو روزه بالغ بر ۷۰۰ دانش آموز، صاحبان صنایع و کارآفرین شهرستان سبزوار از دانشگاه حکیم سبزواری بازدید کنند.
دانشگاه حکیم سبزواری دارای 10 هزار دانشجو است که 2 هزار و 300 نفر از آنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.