اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 18 بهمن 1395 / کد مطلب: 12078 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


کتمان خدمات دولت، ظلم به نظام و انقلاب است


کتمان خدمات دولت ظلم به نظام و انقلاب است
 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی ایران، نظامی الهی و مردمی است و بیان نکردن خدمات و دستاوردهای نظام و دولت، در واقع ظلم به انقلاب و نظام اسلامی است.

رمضانعلی سبحانی فر،در آیین افتتاح طرح های عمرانی بخش ششتمد سبزوار افزود: نظام جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و تحریم های ظالمانه به پیشرفت های بزرگی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و نظامی رسیده است.
وی افزود: امنیت ایران در منطقه و جهان بی بدیل است و امروز ایران مدیریت منطقه را در موضوع مبارزه با داعش و گروههای تکفیری به دست گرفته است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار جهانی و امریکا به دور خود حصار کشیده و حتی روادید و ویزایی را که خود صادر کرده بودند، لغو کردند که این مساله بیانگر افول قدرت امریکا در جهان است.
وی گفت: به برکت برجام 800 هواپیما از آسمان ایران عبور می‌کند که زمینه ترانزیت 10 هزار میلیارد ریالی را برای کشور فراهم کرده است.
سبحانی فر ادامه داد: پس از برجام، حجم سرمایه گذاری خارجی در کشور سه برابر رشد کرد و ایران به محلی امن برای سرمایه گذاری کشورهای جهان تبدیل شد.
وی گفت: مردم با بصیرت ایران یک بار دیگر با حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن حرکت کشورهای استکباری علیه ایران اسلامی را محکوم خواهد کرد.

* تمام مدارس بالای 2 کلاسه ششتمد به سامانه گرمایشی مجهز می شود
فرماندار سبزوار نیز در این مراسم گفت: نصب سامانه گرمایشی در 14 مدرسه بخش ششتمد در حال انجام است که با اتمام آن، تمامی مدارس این منطقه به جز مدارس 2 کلاسه مجهز به سامانه گرمایشی می شود.
احمد برادران افزود: تعدادی مدرسه در روستاهای شامکان، کلاته نوبهار، مچ و تندک از محل اعتبارات ماده 180، کمک‌های بنیاد برکت و اعتبارات اداره‌کل نوسازی خراسان رضوی بهسازی و نوسازی می شود.
وی با اشاره به برخی خدمات دولت گفت: برجام سند افتخار نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است و بدعهدی امریکا دستاوردهای این توافق بین المللی را زیر سوال نمی برد.
فرماندار سبزوار افزود: طرح تحول نظام سلامت از دیگر دستاوردهای درخشان دولت یازدهم است که هزینه درمان را برای محرومان کاهش داده است.
برادران افزود: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود تا جوانان در مقابل تهاجم دشمن و طرح شبهه ها آگاه شوند.
در این مراسم همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر سامانه گرمایشی 23 آموزشگاه بخش ششتمد با هزینه پنج میلیارد و 350 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
بخش ششتمد سبزوار چهار هزار و 650 دانش آموز دارد که 850 نفر آنان در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند. ايرنا/103





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.