اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1395 / کد مطلب: 12065 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


۳۰ میلیارد ریال جهت توسعه شهرک صنعتی سبزوار اختصاص یافت


۳۰ میلیارد ریال جهت توسعه شهرک صنعتی سبزوار اختصاص یافت عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حدود ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک شماره ۲ این شهرستان هزینه شده و اکنون زمینه حضور سرمایه گذاران در این شهرک فراهم است.

 رمضانعلی سبحانی‌فر در بازدید از واحدهای شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان اظهار داشت: از مهمترین مشکلات شهرک صنعتی این منطقه نبود شبکه مخابرات و اینترنت است که در این زمینه پیگیری‌های لازم از طریق شرکت مخابرات استان خراسان‌رضوی و 2 اپراتور دیگر صورت گرفته که به‌زودی این مشکل نیز رفع میشود.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود 80 واحد صنعتی در شهرک شماره یک و 2 سبزوار فعال هستند، تصریح کرد:  بخشی از این واحدهای صنعتی شامل صنایع غذایی و تبدیلی بخش کشاورزی است که پساب صنعتی این واحدها باید وارد تصفیه‌خانه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه صنعتی از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک صنعتی است، تصریح کرد: در یکی از مصوبات مجلس ‌‌بین نمایندگان موضوع احداث تصفیه‌خانه به صورت جدی مطرح شد که عده‌ای معتقد بودند این موضوع باید واحدهای صنعتی در شهرکها اجرایی شود.

سبحانی فر با بیان اینکه احداث تصفیه خانه در شهرک صنعتی شماره یک و 2 سبزوار ضرورت دارد، عنوان کرد: با پیگیری که در مجلس شورای اسلامی انجام شد، مصوب شد تا این طرح توسط شرکت شهرکهای صنعتی و بخش دولتی اجرایی شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی سبزوار عنوان کرد: یکی از مهمترین مشکلات این مجموعه نبود پاسگاه نیروی انتظامی و اورژانس 115 است که در این زمینه پیگیری می‌شود تا با توجه به ضوابط قانونی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

سبحانی فر با بیان اینکه زیرساختهای لازم در شهرک شماره یک سبزوار فراهم است، گفت: حدود 30 میلیارد‌‌ریال برای توسعه زیرساختهای شهرک شماره 2 این شهرستان هزینه شده و اکنون زمینه حضور سرمایه گذاران در این شهرک فراهم است.تسنیم



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.