اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1395 / کد مطلب: 12063 / نظرات: 0


سبحانی فر: روند تخریب علیه دولت افزایش پیدا کرده است


نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری روند تخریبی علیه دولت یازدهم افزایش یافته اما آگاهی مردم این موج تخریب را بی اثر می کند.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: برخی مغرضان با استفاده از شیوه های مختلف سعی در سیاهنمایی خدمات دولت تدبیر و امید را به مردم دارند که در این خصوص اصلاح رفتار سیاسی توصیه می شود.
وی ادامه داد: با توجه به سرعت انتقال اخبار و اطلاعات در بین مردم و تشخیص سره از ناسره در دوره کنونی بروز رفتارهای غیراخلاقی و برخورد سیاسی در برابر مسائل گوناگون بی تاثیر است.
این نماینده مجلس گفت: مردم به خدمات و مشکلاتی که در مسیر دولت یازدهم وجود داشته آشنا هستند لذا اگر انتقاد منصفانه و سازنده مطرح نشود فقط جایگاه منتقد را تخریب می کند.
وی تحقق برجام، تثبیت بازار پول و ارز، بهره مندی مردم از خدمات سلامت، گازرسانی بیش از 10 هزار روستا، نهضت جاده سازی و آسفالت، آبرسانی و ایجاد اشتغال را از خدمات دولت یازدهم برشمرد.
سبحانی فر افزود: در حالی که مقام معظم رهبری در دوره های قبل هیات داوری بین قوا تشکیل داده بود، در این دولت آشتی ملی بین سران قوای کشور ایجاد شد.
وی ادامه داد: همچنین با به ثمر نشستن برجام بیش از سه برابر افزایش سرمایه گذاری خارجی در کشور رخ داد و نیز توسعه صنعت باعث شد امسال 6 درصد مصرف برق بخش صنعت در ایران افزایش پیدا کند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.