اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1395 / کد مطلب: 12061 / نظرات: 0

با حضور مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی


همایش مددجویان کمیته امداد هشت شهرستان در سبزوار برگزار شد


همایش مددجویان کمیته امداد هشت شهرستان در سبزوار برگزار شد همایش مددجویان زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد خراسان رضوی از هشت شهرستان این استان با عنوان 'رهروان انقلاب و رهپویان ولایت' روز جمعه به مناسبت ایام الله دهه فجر در سبزوار برگزار شد.
در این همایش 300 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از شهرستانهای قوچان، طرقبه شاندیز، زاوه، بردسکن، خلیل آباد، محولات، چناران و سبزوار حضور یافتند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در این همایش گفت: این پنجمین همایش در طول سال است که برگزار می شود و هدف این اداره کل از برگزاری آنها معرفت افزایی خانواده بزرگ کمیته امداد است.
محسن مسعودیان راد افزود: بر اساس آنچه در مصوبات مجلس دیده می شود امید است در آینده تحولی در اعتبارات کمیته امداد ایجاد شود. افزایش اعتبارات باید بصورت هدفمند صورت گیرد و در غالب بسته های توانمندسازی، اشتغال و سلامت ارائه می شود.
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار نیز گفت: این نهاد با جذب 75 درصدی بودجه 33 میلیارد ریالی خود درسطح استان در ردیف سوم جذب اعتبارات قرار دارد.
محمد داورزنی افزود: در زمینه آموزشهای فنی و حرفه ای که موجب اشتغال می شود هزار و 150نفر تحت آموزش قرار گرفته اند که تاکنون بسیاری از این آموزشها منجر به اشتغال شده است.
12 هزار و 500 خانوار، 628 یتیم، 600 دانشجو و هزار و 600 دانش آموز زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار قرار دارند.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.