اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1395 / کد مطلب: 12055 / نظرات: 0


دانشگاه حکیم سبزواری قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور شد


دانشگاه حکیم سبزواری قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور شد  تیم هندبال دختران دانشگاه حکیم سبزواری روز چهارشنبه در اختتامیه مسابقات هندبال دانشجویان دختر سراسر کشور و در بازی نهایی توانست تیم دانشگاه فردوسی مشهد را با نتیجه 20 به 15 شکست دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.
 تیم دانشگاه الزهرا(ع) تهران نیز با شکست تیم دانشگاه شهید بهشتی تهران به مقام سوم این مسابقات که در سبزوار برگزرا شد، دست یافت.
در این دوره از مسابقات مونس علی پناه با تعداد 50گل از دانشگاه الزهرا(س) به عنوان خانم گل، سعیده ایلامی از دانشگاه باهنر کرمان به بهترین عنوان بازیکن و نیلوفر بهمنی از دانشگاه اراک بهترین دروازبان شناخته شدند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه مراسم اختتامیه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری مسابقات هندبال دانشجویان دختر سراسر کشور شناساندن اهمیت ورزش بانوان در سراسر کشور است.
محمد رضا معین فرد افزود: با توجه به اینکه سبزوار یکی از مهدهای هندبال ایران است، کمبود داور درجه یک در این خصوص احساس می شود که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.
مسابقات هندبال قهرمانی دانشجویان دختر سراسر کشور از تاریخ هفتم بهمن ماه با حضور 13 تیم در چهار گروه بصورت دوره ای آغاز گردید و هشت تیم برتر جدول به رقابت پرداختند.
دانشگاه حکیم سبزواری دارای 10 هزار دانشجو است که 2 هزار و 300 نفر از آنان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند. ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.