اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 12 بهمن 1395 / کد مطلب: 12049 / نظرات: 0


نمایشگاه 'انقلاب من' در سبزوار برپا شد


نمایشگاه انقلاب من در سبزوار برپا شد  همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر نمایشگاهی با عنوان 'انقلاب من' روز سه شنبه توسط مجموعه فرهنگی بصائر در قالب عکس و پوستر در سبزوار برپا شد.
 امام جمعه سبزوار در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مظلومیت انقلاب اسلامی را در برابر هجمه تبلیغاتی غرب به تصویر می کشد.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: نسل نوجوان و جوان از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کتبی و شنیداری آگاه هستند و چنین نمایشگاه هایی وقایع انقلاب و دوران تاریک رژیم پهلوی را به شکل ملموس تر به دانش آموزان انتقال می دهد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه نقش موثری در بصیرت افزایی نسل جوان و تقویت ولایت فقیه دارد و جلو شایعات دشمن در تخریب انقلاب اسلامی را می گیرد.
مسئول برپایی نمایشگاه نیز گفت: نمایشگاه 'انقلاب من' برای سومین سال پیاپی با هدف تربیتی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با فضای انقلاب اسلامی برپا شده است.
حجت الاسلام مرتضی استاجی افزود: در یکی از بخش های نمایشگاه نمادها و تصاویری از اوضاع معیشتی مردم قبل از انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده است.
وی ادامه داد: تصاویری با عناوین موزه عبرت، زندان ساواک، خانه امام خمینی (ره)، صدور انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب از سایر بخش های این نمایشگاه است.
وی گفت: این نمایشگاه که در هفت غرفه برپا شده است مدت 10 روز پذیرای دانش آموزان و مردم سبزوار است.
مجموعه فرهنگی بصائر با همکاری طلاب سبزواری مقیم قم از سال 1388 فعالیت خود را با محور برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان در سبزوار آغاز کرده است.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.