اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 آذر 1390 / کد مطلب: 1203 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن سبزوار:


اگر همه بسیجی عمل كنند بسیاری از مشكلات جامعه حل خواهد شد


اگر همه بسیجی عمل كنند بسیاری از مشكلات جامعه حل خواهد شد  امام جمعه بخش داورزن سبزوار گفت: بسیج یك تلاش صادقانه است و اگر همه بسیجی عمل كنند بسیاری از مشكلات جامعه حل خواهد شد. 
   
 حجت الاسلام والمسلمین 'محمود مداحی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن با گرامیداشت هفته بسیج ،افزود : بسیج عشق و شهادت را یك ارزش تلقی می كند و با بصیرت و تفكر در پرتو ولایت فقیه بر دهان یاوه سرایان خواهد زد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم به سخن پیامبر(ص) اشاره كرد وگفت: شهادت امام حسین(ع) شعله ای در دل مومنین ایجاد خواهد كرد كه هیچكس نتواند آن را خاموش كند.

وی اضافه كرد: ملت ما با شعار عاشورا در برابر دشمنان ایستاده اند و اكنون نیز در برابردلقك زمان اوباما خواهند ایستاد.

امام جمعه بخش داورزن گریه بر امام حسین (ع) را نیكو دانست و در عین حال راه و هدف امام را مهمتر اعلام كرد و اظهار داشت: در هفته نخست محرم كه هفته امر به معروف و نهی از منكر نامگذاری شده باید هدف امام حسین (ع) را كه جز این مورد نبود دنبال كنیم .

وی قمه زنی را منع كرد و اظهار داشت : نگذارید این خرافات انجام گیرد كه آبروی اسلام را در دنیا خواهد برد و مشتاقان به قمه زنی ،با اهدای خون خود به بیماران كمك كنند.

حجت الاسلام مداحی در ادامه بحث هفته گذشته خود به وظایف مرد در مقابل خانواده اشاره كرد وگفت:مرد و زن تمثیل دو بال پروازندكه نقص هریك منجر به سقوط هر دو خواهد شد.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) وظایف مرد در برابر خانواده را سازگاری،خوشرویی و فراهم كردن احتیاجات مورد نیاز آنها عنوان كرد و ادامه داد : باید زندگی پیامبر(ص) و علی (ع) برای خانواده ها الگو باشد.

وی برقراری ارتباط راحت با خانواده و تقسیم كار بین اعضای خانواده را از وظایف مهم یك مرد در خانواده برشمرد كه تكیه گاه اداره زندگی برعهده اوست.

با توجه به قرار داشتن در هفته بسیج حضور بسیجیان بخش داورزن در نماز جمعه این هفته بسیار چشمگیر بود به طوری كه محل برپایی نماز جمعه این بخش جوابگوی حضور این عزیزان نبود.

فرمانده حوزه امام رضا (ع) شهر داورزن نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در مورد بسیج و تفكر بسیجی سخنانی ایراد كرد.

داورزن از بخش های تابعه سبزوار است كه در حاشیه محور شاهرود مشهد واقع شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.