اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 9 بهمن 1395 / کد مطلب: 12024 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 114 طرح عمرانی در سبزوار در دهه فجر


بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 114 طرح عمرانی در سبزوار در دهه فجر  فرماندار ویژه سبزوار گفت: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 114 طرح عمرانی از برنامه های مهم این شهرستان در دهه مبارک فجر است.
احمد برادران در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر سبزوار افزود: در این دهه 98 طرح افتتاح می شود و اجرای چند طرح عمرانی آغاز می شود.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل بهره برداری از گاز رسانی به 11 روستای بخش ششتمد این شهرستان، کارخانه داروسازی طاها، احداث 14 مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت، مسکن روستایی، آسفالت معابر و راه های روستایی، ساختمان آتش نشانی و بهره برداری از شبکه فیبر نوری است.
برادران اظهارکرد: اعتبارات اجرای این طرح ها از محل منابع استانی-ملی، شهرستانی، استانی و پرداخت تسهیلات تامین شده است.
وی گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای نشان دادن دستاوردهای نظام و خدمات دولت به مردم است که مسئولان باید به نحو مطلوبی این دستاوردها را برای نسل های سوم و چهارم انقلاب تشریح کنند.
فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می گیرد که در این زمینه دانشگاه ها و آموزش و پرورش وظیفه مهمی در تبیین دستاوردهای نظام برای دانش آموزان و دانشجویان دارند.
وی ادامه داد: امسال حدود 500 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.