اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 بهمن 1395 / کد مطلب: 12016 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی سبب رونق اشتغال در کشور می شود


اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی سبب رونق اشتغال در کشور می شود  امام جمعه سبزوار گفت: توجه مسئولان به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی سبب رونق اشتغال و تولید در کشور می شود.
 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: مسئولان نسبت به فعال شدن کارخانه ها و رونق تولیدات ایرانی توجه کنند و مردم هم باید به جای خرید محصولات خارجی، از تولیدات داخلی استفاده کنند.
وی ادامه داد: توجه به رشد دانش در کشور و فراهم سازی زمینه برای توسعه فعالیت های دانشمندان داخلی، شرکت های دانش بنیان و نخبگان، سبب افزایش قدرت علمی کشور در عرصه های مختلف می شود.
امام جمعه سبزوار به استفاده دشمن از فضای مجازی برای تخریب اعتقادات جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: دشمن فضای مجازی را مجالی برای القای تفکرات و اندیشه های غلط خود قرار داده است و خانواده ها و مسئولان باید در این زمینه دقت بیشتری کنند.
وی گفت: افزایش سن ازدواج جوانان از مهمترین آسیب های اجتماعی است و این موضوع از دلایل مهم ترویج استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه است.
خطیب جمعه سبزوار عنوان کرد: ترویج نماز، ازدواج های سالم و آسان و توجه به درآمدهای حلال از مهمترین موضوعاتی است که خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود به آن توجه کنند.
وی ادامه داد: مهمترین اصل در جامعه اسلامی برپایی نماز است و آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه نقش مهمی در ترویج و برپایی این فریضه الهی در جامعه دارند.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: بازگشت امام(ره) به کشور روح امید و نشاط را در کشور جاری کرد که سبب براندازی نظام 2 هزار ساله سلطنت در کشور شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز مردم با هدایت های رهبر معظم انقلاب، راه، روش و سیره امام راحل(ره) را ادامه می دهند و در این راه دست از مبارزه با استکبار جهانی برنمی دارند.
امام جمعه سبزوار اقتدار نظام اسلامی را در تبعیت از رهبر معظم انقلاب و توجه به سیره و راه شهدا دانست و گفت: بدعهدی و پیمان شکنی دشمن در موضوع برجام نشان داد که نباید به هیچ وجه به غربی ها اعتماد کرد.
وی در پایان یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو را گرامی داشت و بر توجه مسئولان برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی تاکید کرد.ایرنا
102




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.