اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1395 / کد مطلب: 12014 / نظرات: 0

سردار حاجی‌زاده:


عزت، اقتدار و امنیت کشور مهم‌ترین دستاورد جوانان ما در دوران دفاع مقدس است


عزت اقتدار و امنیت کشور مهم‌ترین دستاورد جوانان ما در دوران دفاع مقدس است فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: مسؤولان ما با خرید وسائل نقلیه از کشورهای غربی به ذوق‌زدگی رسیدند و متأسفانه به حیثیت و غرور ملی ما در مقابل غرب لگد زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در یادواره سرداران شهید و شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار با بیان اینکه عزت، اقتدار و امنیت کشور مهم‌ترین دستاورد جوانان ما در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای قدرشناسی شهداست و باید با حضور در این مراسمات تجدید پیمانی با شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کنیم.

وی ادامه داد: ما در مقابل استکبار ایستاد‌ه‌ایم تا خون شهدا پایمال نشود و در راستای اهداف امام خمینی(ره) و عمل به وصیت‌نامه شهدا قدم برمی‌داریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: وفاداری نیازمند بصیرت و آگاهی است و اگر راه بنیان‌گذار کبیر انقلاب را نشناسیم قطعاً از خون شهدای انقلاب پاسداری نمی‌شود.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: مسؤولان ما با خرید وسائل نقلیه از کشورهای غربی به ذوق‌زدگی رسیدند و متأسفانه به حیثیت و غرور ملی ما در مقابل غرب لگد زدند.

وی با بیان اینکه عمل به وصیت‌نامه شهدا زمانی انجام می‌شود که در مسیر ولایت فقیه قرار بگیریم، بیان کرد: اگر برخی مسؤولان نظام در مسیر ولایت فقیه نیستند ما هم نباید از این مسؤولان تبعیت کنیم تا به وصیت‌نامه شهدا عمل شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه مهم‌ترین ثروت هر کشوری تاریخ آن است و باید از رویدادهای تاریخ نتیجه و عبرت بگیریم، عنوان کرد: مسؤولان ما باید از بخش‌های مختلف تاریخ عبرت بگیرند و کشور ما در طول تاریخ با دو رویداد مهم مواجه بوده است.

سردارحاجی‌زاده با اشاره به سقوط حکومت صفوی توسط محمود افغان، ادامه داد: حاکم ایران شرایط را به خوبی تشخیص نداد و کشور به تصرف افغان‌ها درآمد و شاه سلطان حسین نیز تسلیم حاکم افغان شد.

وی مهم‌ترین رویداد عزت‌آفرین کشور ما را بهره‌مندی از فرمایشات امام خمینی(ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی سپری نشده بود که دنیا در مقابل کشور ما ایستادند و با بررسی و مطالعه این جنگ کشور ما باید در مقابل رژیم بعثی عراق تسلیم می‌شد ولی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اجازه شکست را نداد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: در دوران دفاع مقدس 30 کشور دنیا در مقابل ما قرار گرفتند و تمامی پول‌های کشور ما در هشت سال دفاع مقدس یک سوم کمک عربستان سعودی به صدام بود.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه کشور ما در دفاع مقدس در تحریم بود و حتی برای تأمین سیم‌خاردار دچار محدودیت شده بود، افزود: براساس فرمایشات امام خمینی(ره) جوانان ما در مقابل دشمن ایستادگی کردند و پیروی از الگوی امام خمینی(ره) عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه اکنون کشور ما درگیر جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است، تصریح کرد: در حال حاضر برای ناامن‌سازی شرایط منطقه، پول‌های زیادی از سوی آل‌سعود و آمریکا هزینه می‌شود و اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود قطعاً شرایط امنیتی کشور ما همانند ترکیه و سوریه بود.

سردارحاجی‌زاده با اشاره به ضرورت انتقال الگوی امام خمینی(ره) به سایر حوزه‌ها، بیان کرد: مشکلات کشور ما با برقراری ارتباط با غرب و اروپا حل نمی‌شود و تنها روش خروج از مشکلات بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: مسؤولان ما عزت و اقتدار کشور را در برقراری ارتباط با غرب می‌بینند، مشکلات اقتصادی، مشکل اشتغال و بیکاری جوانان فقط از طریق افزایش ظرفیت تولید داخلی رفع می‌شود.

وی افزود: ملت ما به واردات کالاهای خارجی به داخل کشور اعتراض دارند و مسؤولان باید از تولیدات داخلی حمایت کنند.

سردارحاجی‌زاده از برگزاری رزمایش در حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و یادآور شد: اکنون افتخار ما استفاده از تجهیزات راداری، مرکز کنترل و موشکی بومی در این رزمایش است و در زمینه سامانه پدافند غیرعامل به خودکفایی رسیدیم.

وی با اشاره به حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار، گفت: این حادثه برای ما بسیار تلخ و ناگوار بود و ملت ما در روزهای آواربرداری با همدلی و کمک‌رسانی صحنه‌های ماندگاری آفریدند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یکی از مهم‌ترین روش‌های تقویت اقتصاد داخلی کشور را تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و افزود: برای حل مشکلات کشور نباید به سوی ارتباط با آمریکا و غرب حرکت شود.وار- ایرنا- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آل سعود سیاست ناامن کردن منطقه را با رهبری آمریکا دنبال می کند و در این راه پول های زیادی هزینه کرده است.
وار- ایرنا- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آل سعود سیاست ناامن کردن منطقه را با رهبری آمریکا دنبال می کند و در این راه پول های زیادی هزینه کرده است.
همچنین به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده پنجشنبه شب در آیین یادواره شهدای سبزوار با نام 'یاران ماندگار' افزود: اگر مسئولان ارزشی و ولایتمدار کشور در این دوران حساس و مهم به سرعت و با دقت عمل نمی کردند، جمهوری اسلامی نیز مانند سوریه، عراق و ترکیه، گرفتار اتفاقات می شد.
وی ادامه داد: جنگ های سایبری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه کشور شعله ور شده است و دشمن همواره درصدد ناامن سازی ایران اسلامی است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آرمان شهدا ایستادگی، دفاع از حریم و راه ولایت است و افراد باید دقت کنند تا با مسئولانی که ولایت، آرمان و راه شهدا را ملاک عمل خود قرار نمی دهند، همراه نشوند.
سردار حاجی زاده افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران و استکبار جهانی روش مبارزه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و امروز رزمندگان با همین روش مبارزه، در جبهه های مقاومت اسلامی بر دشمن چیره و پیروز هستند.
وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تبعیت از روش مبارزه امام خمینی(ره) در برابر رژیم بعث عراق ایستادند و با وجود حمایت غرب و کشورهای عرب منطقه از رژیم بعثی، دشمن را در جبهه ها شکست دادند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ایران در دوران دفاع مقدس برای تامین تجهیزات نظامی و حتی سیم خاردار با مشکلات زیادی مواجه بود، اما ایستادگی رزمندگان اسلام سبب پیروزی بر دشمن شد.
او اضافه کرد: دفاع مقدس بهترین الگو برای حل مشکلات کشور است و مسئولان می توانند از تجربیات این دوران به خوبی بهره بگیرند.
وی گفت: بارها بیان شد که حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو رونق تولید و اشتغال است و برای رونق تولید باید به جوانان، متخصصان و نیروهای داخلی کشور اعتماد و تکیه کرد، اما با این وجود برخی در برابر واردات کالای خارجی و غرب ذوق زده می شوند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: امروز سپاه پاسداران این افتخار را دارد که در رزمایش های خود در حوزه پدافند از تجهیزات ایرانی بهره می گیرد و توان متخصصان داخلی را به نمایش می گذارد.
وی عنوان کرد: حضور آمریکایی ها و غربی ها در جنگ های یمن، سوریه و عراق نشان می دهد که به هیچ وجه نمی توان به این کشورها برای حل مشکلات کشور اعتماد کرد.
سردار حاجی زاده افزود: باید برای رسیدن به پیشرفت، توسعه و حل مشکلات کشور به راه و آرمان های شهدا اعتماد کرد.
یادواره شهدای یاران ماندگار، برای سومین سال متوالی در شهرستان سبزوار برگزار شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.