اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 6 بهمن 1395 / کد مطلب: 12002 / نظرات: 0


فعالیت 10شرکت دانش بنیان درمرکز توسعه دانشگاه فناوری های نوین سبزوار


فعالیت 10شرکت دانش بنیان درمرکز توسعه دانشگاه فناوری های نوین سبزوار رئیس دانشگاه فناوری های نوین سبزوار گفت: 10 شرکت دانش بنیان در مرکز توسعه این دانشگاه در زمینه های اپتیک و لیزر، برق و کامپیوتر، عمران، مواد و کامپوزیت، مکانیک، صنایع غذایی، مدیریت و برنامه ریزی شهری، شیمی و محیط زیست فعال است.
 حسین جلیلوند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هشت قرار داد همکاری بین شرکت های دانش بنیان این دانشگاه و ادارات و صنایع سبزوار به مبلغ 200 میلیون ریال به امضا رسید که عملیات نقشه برداری از موقوفات و رقبات اداره اوقاف بخشی از این قراردادهاست.
وی اظهار کرد: همچنین 2 طرح علمی و پژوهشی با همکاری استادان این دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت تهران و شرکت ملی نفت ایران در حال اجراست.
وی گفت: امسال 16 میلیارد ریال برای فعالیت های این دانشگاه اختصاص یافت که تاکنون 90 درصد آن جذب شده است.
جلیلوند افزود: همچنین در آمدهای اختصاصی این دانشگاه در سال جاری به سه میلیارد ریال افزایش یافت که این مبلغ در سال گذشته 650 میلیون ریال بود.
وی اظهار کرد: با کمک خیران 2 طرح آموزشی - عمرانی در این دانشگاه شامل تجهیز سایت رایانه با هزینه 100میلیون ریال و آزمایشگاه فیزیک شماره 2 این دانشگاه با هزینه 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های اعتباری، از محل کمک های افراد نیکوکار برای بهره برداری از طرح های این دانشگاه استفاده می شود و اجرای طرح وقف علمی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از جمله برنامه های این دانشگاه برای جذب خیران است.
دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با حدود 800 دانشجو در 6 رشته مهندسی به عنوان دانشگاه نسل سوم با رویکرد استفاده از رشته های بنیادی و جدید از سال 1392 فعال شده است. ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.