اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1395 / کد مطلب: 12001 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


دشمن در پی القای ناامیدی به نسل نوجوان و جوان است


دشمن در پی القای ناامیدی به نسل نوجوان و جوان است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دشمن از طریق شبکه های اجتماعی در پی القای ناامیدی به نسل جوان و نوجوان و به هیچ انگاشتن دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است.
به گزارش ایرنا، احمد برادران دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار با گرامیداشت دهه فجر افزود: این دهه بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و انتقال آموزه ‌های آن به نسل جوان در مقابل شبهات دشمنان است.
وی اظهار کرد: در هر مدرسه یک ستاد برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده تا هر مدرسه یک پایگاه برای انقلاب باشد و جشن های انقلاب اسلامی در تمام مدارس برگزار شود.
وی گفت: دهه فجر فرصت مناسب برای مسئولان نظام است تا با تبیین توفیقات نظام اسلامی در عرصه های علمی و اقتصادی به آگاهی و بصیرت نسل جوان بیافزایند.
برادران افزود: مدیران و مسئولان آموزش پرورش سبزوار باید طی دهه مبارک فجر زمینه بازدید دانش آموزان از ظرفیت های شهرستان نظیر فرودگاه، شهرک های صنعتی، فرهنگسرای امام رضا (ع) و دانشگاهها را فراهم کنند تا بخشی از خدمات انقلاب اسلامی را از نزدیک ببینند.
وی اظهار کرد: شبکه های اجتماعی نیز هم فرصت و هم تهدید محسوب می شوند و معلمان به عنوان دیده بان نظام تعلیم و تربیت باید با فرهنگ سازی، استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی را به دانش آموزان آموزش دهند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز گفت: شورای آموزش و پرورش که از نخبگان علمی تشکیل می شود، ظرفیت بی بدیل در توسعه فرهنگی جامعه است.
مرتضی بینش افزود: شورای آموزش و پرورش سبزوار در سال جاری 10 نشست برگزار کرده و 103 مصوبه داشته است که از این تعداد، 100 مصوبه اجرا شده و سه مصوبه در حال اجراست.
وی با بیان اینکه از این تعداد 23 مصوبه جدید است، اظهار کرد: بیشترین مصوبات در حوزه سلامت، بهداشت و تغذیه با 18 مصوبه و کمترین مصوبه در بخش پژوهش با پنج مصوبه است.
وی گفت: آموزش و پرورش سبزوار در بسیاری از شاخص ‌های کشوری و استانی وضعیت مناسبی دارد و شورای آموزش و پرورش سبزوار به عنوان شورای برتر خراسان رضوی در سه سال پیاپی انتخاب شده است.
بینش افزود: بصیرت افزایی و افزایش دانش اختصاصی آموزگاران و کارکنان دوره ابتدایی و 700 همکار پیش دبستانی بخشی از برنامه های سال جاری بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.