اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1395 / کد مطلب: 11993 / نظرات: 0


امام جمعه موقت سبزوار: غرب درصدد تخریب بنیان خانواده است


 امام جمعه موقت سبزوار گفت: توطئه های غرب در راستای تخریب اعتقادات دینی جوانان ما برنامه ریزی شده و درصدد تخریب بنیان خانواده است.

حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ غربی در جامعه و تبلیغ استفاده از ماهواره از جمله تلاش های غرب در این زمینه
است.
وی اظهار کرد: خانواده ها نقش مهمی در تربیت و معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب دارند.
وی گفت: ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه سبب ناکامی دشمن در ترویج فرهنگ غربی بین جوانان می شود.
امام جمعه موقت سبزوار، داشتن تقوا را مهمترین عامل موفقیت مسئولان در جامعه اسلامی دانست و افزود: داشتن تقوا و روحیه پرهیزگاری سبب انس بندگان با خداوند می شود.
وی به چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فقید سبزوار اشاره کرد و گفت: این عالم مجاهد 23 سال امام جمعه سبزوار بود و در این مدت با احداث مدرسه علمیه اهل بیت (ع) و دیگر بناهای مذهبی باقیات صالحات مهم از خود به یادگار گذاشت.
وی همچنین با اشاره به شکل گیری گروه موتلفه اسلامی در سال 1343 عنوان کرد: از مهمترین اقدامات این گروه، ترور حسنعلی منصور نخست وزیر رژیم شاه بود.
امام جمعه موقت سبزوار همچنین به افتتاح فرهنگسرای امام رضا (ع) این شهر اشاره کرد و افزود: این فرهنگ سرا باید تبدیل به محلی برای ترویج سیره و سبک زندگی حضرت امام رضا (ع) در این شهرستان شود.
وی با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران، شهادت جمعی از آتش نشانان در این حادثه را تسلیت گفت.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.