اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 دي 1395 / کد مطلب: 11977 / نظرات: 0

لیگ برتر هندبال/


سرمربی تیم هندبال بیتا: قدرت بدنی بازیکنان در نیمه دوم افت کرد


سرمربی تیم هندبال بیتا: قدرت بدنی بازیکنان در نیمه دوم افت کرد  سرمربی تیم بیتا هنبال سبزوار پس از تساوی مقابل توسعه و عمران بافق گفت: بازیکنان بیتا به لحاظ قدرت بدنی در نیمه دوم به تحلیل رفتند و قدرت نمایش نیمه نخست نداشتند.
مارکوس تاتا در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: بازی حساس و نفسگیری بود و 2 تیم تا ثانیه آخر بازی برای کسب پیروزی جنگیدند.
وی ادامه داد: سبزوار استعدادهای خوبی در رشته هندبال دارد و سرمایه گذاری در رده های نوجوانان و جوانان می تواند هندبال این شهرستان را متحول کند.

* اعلام پنالتی اشتباه مانع پیروزی تیم توسعه شد
سرمربی تیم هندبال توسعه و عمران بافق نیز گفت: داوران در نیمه نخست چند اشتباه داشتند و حتی سوت ناظر بازی و اعلام پنالتی اشتباه به نفع تیم بیتا باعث شد ما پیروز این دیدار نشویم.
مهدی منصوریان افزود: 2 بازیکن ما از دیدار قبل برابر شهرداری ارومیه دچار آسیب دیدگی بودند که نتوانستند عملکرد مطلوبی را در این دیدار به نمایش بگذارند .
وی ادامه داد: با انتخاب سرمربی برزیلی، تیم بیتا روند رو به رشد داشته و انتخاب این سرمربی در نتیجه دیدار امروز تاثیر زیادی داشت.
او گفت: امسال نمی‌ توان قهرمان را پیش بینی کرد و همه تیمها شرایط نزدیکی به هم دارند.
تیم بیتا سبزوار عصر سه شنبه در چارچوب هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور با نتیجه مساوی 23 بر 23 برابر میهمان خود توسعه و عمران بافق متوقف شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.