اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 28 دي 1395 / کد مطلب: 11972 / نظرات: 0


سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی دولت در شهرک صنعتی سبزوار


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سبزوار گفت: ظرف یک سال اخیر دولت 30 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان سرمایه گذاری کرده است.
اسماعیل نامنی افزود: این حجم اعتبار در زمینه اجرای طرحهای عمرانی شامل آسفالت، خط انتقال گاز، روشنایی، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه، حفر چاه آب شرب و موارد مشابه هزینه شد.
وی ادامه داد: طرح آسفالت و بلوارکشی شهرک شماره 2 سبزوار با هزینه پنج میلیارد و 760 میلیون ریال به مساحت 30 هزار مترمربع در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی سبزوار گفت: همچنین با مجوز اداره امور آب ناحیه سبزوار چاه آب شرب این شهرک به ارتفاع 120 متر و با اعتبار 2 میلیارد ریال اجرا شد.
وی افزود: قرارداد اجرای 41 طرح صنعتی در شهرک شماره 2 سبزوار با سرمایه گذاران به امضا رسیده که از این تعداد 13 طرح با پیشرفت 50 درصد در حال ساخت است. با بهره برداری از این طرحها زمینه اشتغال برای 500 نفر ایجاد می شود.
نامنی ادامه داد: همچنین طی سه سال گذشته 9 واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال 200 نفر در این شهرک راه اندازی شده اند.
وی به فعالیت هزار و 800 نفر در 61 واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن اشاره و بیان کرد: 84 قرارداد ساخت واحد صنعتی در شهرکهای این پنج شهرستان با سرمایه گذاران امضا شده که با بهره برداری آنها زمینه اشتغال برای 2 هزار نفر فراهم می شود.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.