اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 دي 1395 / کد مطلب: 11967 / نظرات: 0

تولیت آستان قدس رضوی خبر داد


اعزام 200 هزار زائراولی به زیارت امام رضا (ع) /فرهنگسرای امام رضا (ع) در شهرستانهای خراسان رضوی راه اندازی می شود


اعزام 200 هزار زائراولی به زیارت امام رضا ع فرهنگسرای امام رضا ع در شهرستانهای خراسان رضوی راه اندازی می شود  تولیت آستان قدس رضوی از اعزام 200 هزار زائراولی از ابتدای امسال تاکنون به زیارت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: درشهرستانهای فاقد مجموعه های فرهنگی خراسان رضوی با موهبت امان رضا (ع) فرهنگسرا راه اندازی می شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی  در حاشیه مراسم افتتاح فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های آستان قدس رضوی در ترویج فرهنگ رضوی ، اظهار کرد: آستان قدس به دنبال ماموریت فرهنگی و توجه به زیارت و تسهیل امر زیارت برای زائران امام رضا (ع) استو
وی زائر محوری از نکات مورد تاکید و توجه به محرومان و نیازمندان دانست و افزود: آستان قدس به اندازه توان خود گام های موثری برداشته و اولویت ما در شهرهای خراسان بزرگ تقویت مراکز فرهنگی با امکانات آستان قدس رضوی است
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه  از طریق درآمد های موقوفات آستان قدس رضوی در خراسان و کشور فعالیت فرهنگی و توجه محرومان مناطق انجام می شود ، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) سبزوار در راستای معرفت افزایی و فعالیت فرهنگی است که براساس آموخته های امام رضا (ع) به عنوان حیات طیبه بشریت است.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه  مجموعه کلاس ها ، قرائت خانه ها و کتابخانه برای اقشار مختلف فرهنگسرای امام رضا (ع) در جهت معرفت افزایی است ، ادامه داد: درشهرستانهای فاقد مجموعه های فرهنگی خراسان رضوی با موهبت امان رضا (ع) فرهنگسرا راه اندازی می شود.
وی افزود: جهت تسریع در زیارت زائران موقات الرضا (ع) را در مسیر شهرستانها احداث می شود تا بتوانیم میزان آمار تصادفات را کاهش دهیم تا زائران امام رضا (ع) زیارتی خاطره آمیزی انجام دهند.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ایجاد زائر سرا برای افرادی که درآمد کمتری دارند در اولویت آستان قدس قرار دارد ، عنوان کرد: شایسته امام رضا (ع) نیست که زائران زیر چادر و کمپ های موقت استقرار پیدا کنند.
حجت الاسلام رئیسی از اعزام 200 هزار زائراولی از ابتدای امسال تاکنون به زیارت امام رضا (ع) خبر داد و یادآورشد:  کسانی که به دلایلی حضور پیدا نکردند قطعا در طی هر هفته هزاران زائر زیارت اولی به مشهد اعزام می شوند.فارس/101
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.