اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 دي 1395 / کد مطلب: 11950 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مسئولان خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند


مسئولان خدمت به محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهند
 
امام جمعه سبزوار گفت: اساس انقلاب اسلامی خدمت به محرومان است و مسئولان باید رفع مشکلات محرومان را سرلوحه کار قرار دهند.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در دیدار با مدیران موسسه های خیریه و خیرین شهرستان سبزوار افزود: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان، رسیدگی به محرومان، تحقق عدالت اجتماعی، کم شدن فاصله طبقاتی و رفع تبعیض است.
وی اظهار کرد: یکی از کارهایی که نشانه ایمان راسخ است، خدمت به بندگان به ویژه درماندگان می باشد که بعد از وظیفه بندگی، ارزش و جایگاه والایی دارد.
وی گفت: سازمان ها و نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات جامعه هدف، با کمبود منابع مالی مواجه هستند و باید از ظرفیت خیران برای ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان جامعه بهره گرفت.
امام جمعه سبزوار افزود: اگر دغدغه همه مسئولان کشور مسایل اجتماعی باشد، مشکلات بیکاری، اعتیاد و طلاق در جامعه کاهش می یابد و شرایط لازم برای اشتغال مددجویان و زمینه سازی برای حضور اثرگذار آنها در اجتماع فراهم می شود.
رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز در این مراسم گفت: 23 موسسه خیریه زیر پوشش این اداره در حوزه های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری فعالیت دارند.
مرضیه کسرایی فر افزود: هشت خانه کودکان و نوجوانان بیش از سه سال، هفت موسسه خیریه در حوزه اجتماعی، هشت مرکز توانبخشی و مردم نهاد و یک مرکز پیشگیری از اعتیاد از مهمترین این مراکز است.
وی اظهار کرد: اعتبارات بهزیستی جوابگوی نیاز خانواده های تحت حمایت نیست و حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران بهترین پشتیبان این سازمان در یاری رساندن به خانواده های زیرپوشش هستند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.