اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 دي 1395 / کد مطلب: 11926 / نظرات: 0

سردار رستگار پناه:


برخی در کشور به دنبال سهم‌خواهی از نظام هستند/ امروز تمام کشورهای منطقه افتخار می‌کنند که رزمندگان ایرانی منطقه را نجات داده‌اند


برخی در کشور به دنبال سهم‌خواهی از نظام هستند امروز تمام کشورهای منطقه افتخار می‌کنند که رزمندگان ایرانی منطقه را نجات داده‌اند

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به سهم‌خواهی برخی از مسؤولان از نظام، گفت: مدیریت در کشور ما وضعیت قابل قبولی ندارد و اگر مدیریت همسو با مقام معظم رهبری بود قطعاً جایگاه و منزلت کشور ما شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

 سردار حسن رستگارپناه در سی و ششمین یادواره شهدای مظلوم هویزه و 43 شهید جهادگر سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویزه، اظهار کرد: آنچه که امام خمینی (ره) برای ما ماندگار کرده عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با تمدن جدید خود تمدن‌های دیگر بشر را از بین برده است، افزود: امام خمینی (ره) با اندیشه‌های بلند خود راه سعادت و کمال را برای آیندگان تاریخ بشر مشخص کرده است.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح  ادامه داد: امام خمینی (ره) با قیام عظیم خود علیه استکبار ثابت کرده که کلمه حق در مدیریت جوامع بشری جاری شده است و با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ندای حق و ندای اسلام خواهی از حکومت امام راحل (ره) به گوش جهانیان رسیده است.

رستگارپناه با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی برخی علاقه‌ای به دین اسلام نداشتند در مخالفت علیه جمهوری اسلامی در مقابل کشور ما قرار گرفتند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در هیچ مرحله‌ای از زندگی خود به‌دنبال ایجاد جنگ با کشورهای دیگر نبود بلکه اصول خود را بر مبنای حق و عدالت قرار داده بود.

وی با اشاره به ایجاد اختلافات متعددی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی علیه مردم دست به تقابل سخت و مسلحانه زدند و اراده و مقامت ملت ما سبب شد تا در چند سال اخیر دشمنان به اهداف خود نرسند.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: دشمنان ما زمانی که دیدند با ایجاد تفرفه و اختلافات داخلی نمی‌توانند به کشور ما لطمه بزنند با حمایت‌های مالی جنگ علیه جمهوری اسلامی را شروع کردند.

رستگارپناه با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس امکانات غرب و شرق دنیا در اختیار صدام بود تا بتواند با تجاوز به کشور ما انقلاب اسلامی را نابود کند، عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی شجاعت، شهادت و غیرت رزمندگان ما باعث شد تا کشور ما سرنگون نشود.

وی ادامه داد: جوانان غیرمند ما برای مقابله با صدام به میدان نبرد رفتند و اگر تبعیت از رهبری مورد توجه باشد قطعاً وعده حق با مجاهدان مسیر حق و عدالت خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مردم ما برای دفاع از کشور خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و نشان دادند که استکبار جهانی نمی‌تواند در مقابل جوانان انقلابی ما ایستادگی کند، یادآورشد: کشورهای غربی هزینه‌های جنگ با جمهوری اسلامی را از قبل به صدام پرداخت کرده بودند و تفکر هوشمندانه امام خمینی (ره) باعث شد تا حمایت‌های مالی آمریکا از رژیم بعثی عراق برای جهانیان آشکار شود.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح دوران دفاع مقدس را گنجی ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: اکنون شیطنت‌های انگلیس، اسرائیل و آمریکا در سطح خاورمیانه قابل مشاهده است و حتی به‌صورت رسمی اعلام می‌کنند که جریان‌های گذشته برای محدود کردن انقلاب اسلامی بوده است.

رستگارپناه ادامه داد: به‌دلیل حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در خاورمیانه غرب شکست‌های سنگینی خورده است.

وی با اشاره به حضور رزمندگان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی در خارج از مرزها، افزود: جریان‌های مخالف اسلام با ایجاد گروهک‌های تکفیری به‌دنبال تسخیر سه روزه سوریه بودند که با حضور مدافعان حرم گروهک‌های تکفیری در حال عقب نشینی هستند.

وی با بیان اینکه دلارهای عربستان سعودی و قدرت‌های بزرگ دینا در سوریه تأثیری نگذاشته است، تصریح کرد: امروز تمام کشورهای منطقه افتخار می‌کنند که رزمندگان ایرانی منطقه را نجات داده‌اند و در سوریه تصاویر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی را در منازل خود می‌گذارند.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: اکنون کشورهایی که گروهک‌های تروریستی را ایجاد کرده بودند دچار ناامنی شدند و اروپا کانون ناامنی شده است.

رستگارپناه با بیان اینکه کشور ما به‌دلیل پایداری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری در خاورمیانه نسبت به دیگر کشورها دارای آرامش و ثبات است، عنوان کرد: متأسفانه برخی در کشور ما به‌دنبال ایجاد رابطه با غرب برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند و مدیران ما باید در زمینه‌های مختلف صادقانه عمل کنند تا انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات سال 88، گفت: پس اعلام نتایج انتخابات سران فتنه با بهره‌مندی از تفکرات غربی به‌دنبال توقف روند انقلاب اسلامی بودند ولی ملت ما با حضور خود از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم و رهبری پس از انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به‌دنبال سهم خواهی نبودند، یادآور شد: متأسفانه برخی با جناح‌بندی‌های سیاسی برای منافع شخصی خود به‌دنبال سهم خواهی از نظام هستند.

رستگارپناه ادامه داد: مدیریت در کشور ما وضعیت قابل قبولی ندارد و اگر مدیریت همسو با مقام معظم رهبری بود قطعاً جایگاه و منزلت کشور ما شرایط بهتری پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما در زمینه‌های متعدد هیچ مانعی ندارد، بیان کرد: جوانان ما در سطح بین‌المللی عملکرد بی‌نظیری دارند و با خودباوری به قله‌های بلند جهان رسیدند.

جانشین امنیت پایدار ستادکل نیروهای مسلح اضافه کرد: غرب برای انحراف تفکر جوان ما ماهواره و شبکه‌های اجتماعی را ایجاد کرده و با بهره‌مندی از فرمایشات رهبری هجمه‌های فرهنگی دشمنان خنثی می‌شود.

رستگارپناه با اشاره به روحیه بصیرت و شجاعت در بین جوانان ما، یادآورشد: نسل جوان ما همانند روزهای دفاع مقدس آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.