اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 3 آذر 1390 / کد مطلب: 1192 / نظرات: 0

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار /


به مناسبت ایام محرم حدود 200 مبلغ به سبزوار و خوشاب اعزام می شوند


به مناسبت ایام محرم حدود 200 مبلغ به سبزوار و خوشاب اعزام می شوند  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از اعزام حدود 200 مبلغ دینی به مناسبت ایام محرم به شهر و روستاهای شهرستان های سبزوار و خوشاب خبر داد. 
   
 حجت الاسلام و المسلمین 'محمد علی فاطمیان'  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : امسال 100 درصد روستاهای متقاضی این دو شهرستان تحت پوشش اعزام مبلغ قرار می گیرند.

وی از آغاز اعزام مبلغ به شهر و روستاهای سبزوار وخوشاب از شنبه پنجم آذر خبر داد و افزود:روحانیون اعزامی تا عصر روز یازدهم محرم در این مناطق حضور دارند.

وی برگزاری جلسات سخنرانی با موضوعات مسائل روز جامعه و مرتبط با روستاها ، تشریح فلسفه قیام عاشورا و تطبیق آن با شرایط امروز جامعه و طرح مباحثی با موضوعات اخلاقی ، مقابله با جنگ نرم ،پیشگیری از اسیب های اجتماعی و ... را از برنامه های روحانیون اعزامی برشمرد .

حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به رشد چشمگیر درخواست اعزام مبلغ در سال جاری گفت: از جمله برخی روستاهای عشایری و كم جمعیت بخش روداب سبزوار برای نخستین بار متقاضی اعزام مبلغ شدند.

وی اظهار داشت: برخی از این روستاها در سال گذشته تحت پوشش اعزام مبلغ قرار گرفته و زمینه سازی لازم در آنها انجام شد.

این مسوول اضافه كرد : در آستانه ایام محرم امسال پنج نشست با شوراها و دهیاران مناطق مختلف سبزوار و خوشاب به منظور نیاز سنجی تبلیغی در آنها برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزاری گردهمایی مسوولان هیات مذهبی و مداحان با حضور امام جمعه سبزوار و برپایی گردهمایی روحانیون سطح شهر با همكاری دفتر امام جمعه شهرستان را از دیگر برنامه ها در آستانه ایام محرم اعلام كرد.

وی اضافه كرد:150 هیات مذهبی در شهر سبزوار و هیات های مذهبی در روستاهای این شهرستان فعال هستند كه مراسم سوگواری ایام محرم را برگزار می کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.