اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 دي 1395 / کد مطلب: 11919 / نظرات: 0

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار خبر داد


راهیابی نمایش افراسیاب از سبزوار به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از راهیابی نمایش افراسیاب از این شهرستان به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

محمدعلی آبادی با اشاره به حضور نمایش افراسیاب از شهرستان سبزوار به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اظهار کرد: نمایش افراسیاب به نویسندگی مشترک حامد امان پور و سحررضوانی و به کارگردانی مصطفی حمیدی فر توانست به بخش مرور سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کند.

وی افزود: این نمایش با موضوع آب و اهمیت و نقش آن در زندگی امروزه با پرداختن به افسانه‌های پر محتوای ایران باستان توانست بار دیگر قابلیت‌ها و توانائی‌های هنر و هنرمندان شهرستان سبزوار را به‌خوبی روایت کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه حضور نمایش افراسیاب در سی و پنجمین جشنواره تئاتر برگ زرینی را بر کتاب افتخارات و ارزش آفرینی‌های شهرستان سبزوار اضافه می‌کند، تصریح کرد: مصطفی حمیدی فر نویسنده، بازیگر و کارگردان نام آشنای شهرستان سبزوار است که در سال‌های گذشته با نمایش اژدهاک به سی‌مین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافته بود.

علی آبادی یادآورشد: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم شرایط حضور موفق تئاتر شهرستان سبزوار در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراهم شود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.