اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 دي 1395 / کد مطلب: 11898 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بیان موفقیت های دولت به منزله دفاع از دستاوردهای نظام است


بیان موفقیت های دولت به منزله دفاع از دستاوردهای نظام است  امام جمعه سبزوار گفت: اعلام موفقیت های دولت در تریبون نماز جمعه و یا سایر تریبون ها به منزله دفاع از دستاوردهای نظام است.
 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه روز شنبه در دیدار با فرماندار سبزوار و در نشست بررسی مشکلات این شهرستان افزود: دولت در سال های اخیر دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف دارد و این موضوع باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.
وی گفت: تکریم ارباب رجوع در قانون و شرع مقدس اسلام مورد تاکید قرار گرفته است و مسئولان باید این امر را در برخورد با مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه سبزوار، بروکراسی اداری را از مهمترین مشکلات مردم در ادارات دانست و ادامه داد: مسئولان باید برنامه ریزی کنند تا این مشکل و آفت مهم در ادارات رفع و درخواست های مردم در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.
وی نحوه توزیع بودجه در کشور را از دیگر مشکلات در شهرستان ها دانست و گفت: فرمانداران باید از اختیارات بیشتری در نحوه توزیع بودجه و اجرای برنامه ها برخوردار باشند.
امام جمعه سبزوار عنوان کرد: فرماندار به عنوان مدیر اجرایی شهرستان اطلاع دقیق تری از مشکلات دارد و با داشتن سطح اختیارات می تواند در رفع این مشکلات تلاش کند.
وی اظهارکرد: شهرستان سبزوار از ظرفیت های مناسب در حوزه سرمایه گذاری بهره مند است و در این زمینه دفتر امام جمعه در کنار سایر مسئولان آمادگی لازم برای ایجاد بستر های مناسب قانونی در جهت جذب سرمایه گذاران را دارد.

**دشمن در صدد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و در این زمینه توطئه های مختلفی را اجرا می کند.
احمد برادران افزود: در سه سال اخیر دشمن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره توطئه های زیادی در راستای ناکارآمد جلوه دادن دولت، مسئولان و دستگاه های اجرایی در کشور پیاده کرد.
وی عنوان کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی امروز 73 درصد از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت راه آسفالته مناسب بهره مند هستند.
برادارن عنوان کرد: طرح گاز رسانی به 11 روستای شهرستان با هزینه 45 میلیارد ریال در بخش ششتمد در حال اجرا است که امسال و در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: 35 درصد از جمعیت روستایی شهرستان سبزوار از نعمت گاز برخودار هستند که با بهره برداری از طرح های گاز رسانی این میزان افزایش می یابد.
برادران عنوان کرد: 86 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند هستند و در تمام روستاهای شهرستان دفتر آی. سی.تی( تلفن و ارتباطات) روستایی ایجاد شده است و مردم از نعمت اینترنت پر سرعت بهره مند هستند.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.