اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 دي 1395 / کد مطلب: 11891 / نظرات: 0


مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سبزوار برگزار شد


مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در سبزوار برگزار شد  نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: امنیت امروز کشور حاصل وحدت، یکپارچگی و بصیرت مردم درحماسه 9 دی است.
قاسم جعفری افزود: دشمن در سال 88 در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود که با هدایت رهبر معظم انقلاب و آگاهی مردم ناکام ماند.
وی ادامه داد: حماسه بزرگ مردم در 9 دی باعث تثبیت نظام شد و یاس و ناامیدی دشمنان نظام را به دنبال داشت و همچنین خطوط قرمز نظام و معیار حق از باطل را برای خواص بی بصیرت روشن کرد.
جعفری گفت: گرامیداشت 9 دی به منزله حضور همیشگی مردم در صحنه است تا دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه هستند.
او افزود: برای تبیین و موشکافی وقایع سال 88 باید همایش علمی بزرگی با نگاه پژوهشی دقیق برگزار شود و خسارت های فتنه 88 در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی بررسی شود.
این آزاده جنگ تحمیلی با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی نیروهای انقلابی گفت: دشمن و منافقین در سال 88 اصل نظام، راه امام(ره) و ثمره خون شهدا را نشانه گرفته بودند.
نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: فتنه های بزرگی در راه است و امروز خطر انقلابیان منحرف از کسانی که انقلابی نیستند بیشتر است.
جعفری ادامه داد: مقاومت مردم ایران الگوی کشورهای مسلمان و منطقه در مبارزه با استکبار و گروههای تکفیری است و پیروزی نیروهای مقاومت در یمن، سوریه و عراق از برکات انقلاب اسلامی است. ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.