اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 دي 1395 / کد مطلب: 11878 / نظرات: 0


تیم هندبال بیتا سبزوار هنوز هماهنگ نیست


تیم هندبال بیتا سبزوار هنوز هماهنگ نیست  مربی تیم هندبال لیگ برتری بیتا سبزوار گفت: بین بازیکنان جوان و با تجربه بیتا توازن برقرار نیست و هماهنگی بین آنها زمان می برد.
 مهدی حاجی زاده  پس از تساوی تیم بیتا برابر شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: بازی پربرخوردی بود و بازیکنان بیتا با تمام توان بازی کردند.
وی ادامه داد: بازی به لحاظ فنی خوب بود و بازیکنانم با وجود خستگی دیدار قبل برابر شهرداری کاشان، تاکتیک های لازم را در زمین پیاده کردند.
حاجی زاده گفت: میدان برای بازیکنان جوان این تیم آماده است تا در جریان بازی کنار بازیکنان با تجربه مهارت بیاموزند و در آینده تیمی منسجم و یک دست داشته باشیم.
وی افزود: از نتیجه تساوی راضی هستم و با حمایت مسئولان، پیشکسوتان هندبال شهرستان و همراهی تماشاگران، تیم بیتا آینده درخشانی خواهد داشت.

*با اندکی دقت می توانستیم شکست خانگی را به بیتا تحمیل کنیم
سرمربی تیم هندبال شهرداری ارومیه نیز گفت: نتیجه مساوی عادلانه بود اما می توانستیم با نگاه داشتن جریان بازی در دقایق پایانی پیروز این دیدار شویم .
حمید قلی پورافزود: این تساوی خارج از خانه برای ما یک پیروزی است و از شهرداری و مدیر عامل تیم شهرداری ارومیه به خاطر حمایت های فراوان تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: تیم ما تنها سه تا چهار ماه قبل از شروع لیگ تمرینات خود را شروع کرد و به طور یقین در ادامه فصل بازیکنانم به هماهنگی بهتری می رسند .
قلی پور گفت: غیر از 2 بازیکن خارجی سایر بازیکنان شهرداری ارومیه بومی هستند .
وی افزود: سبزوارو اصفهان مهدهای هندبال کشور هستند و تماشاگران سبزواری بازی هندبال را می فهمند.
دیدار تیم بیتا سبزوار و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور با نتیجه مساوی 23 بر 23 به پایان رسید.
تیم بیتا سبزوار با این تساوی با هفت امتیاز در رده پنجم جدول و تیم شهرداری ارومیه با پنج امتیاز در رده نهم جدول 10 تیمی لیگ برتر قرار گرفتند.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.