اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 آذر 1390 / کد مطلب: 1185 / نظرات: 0

سرهنگ پاسدار اسلامی /


40عنوان برنامه در حوزه ادارات و كارخانجات سبزوار اجرا می شود


40عنوان برنامه در حوزه ادارات و كارخانجات سبزوار اجرا می شود  فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و كارخانجات سبزوار از اجرای حدود 40 عنوان برنامه همزمان با دهه بسیج در سطح پایگاه های مقاومت زیرپوشش این حوزه خبر داد.
  
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ 'محمد رضا اسلامی'  در جمع اعضای شورای این حوزه برنامه های مزبور را شامل برنامه های متنوع سیاسی ، مذهبی ،فرهنگی ، عقیدتی و ورزشی برشمرد.

وی برگزاری یادواره شهدا ، نشست های نهضت روشنگری، ایجاد فضای مجازی، برگزاری كلاس اخلاق توسط مربیان طرح صالحین و همایش سادات بسیجی و تجلیل از آنها را بخشی از برنامه های ویژه این دهه با رویكرد هفته ولایت عنوان كرد.

وی با اشاره به آذین بندی ادارات و كارخانجات و سنگر بندی نمادین همزمان با آغاز این دهه، برگزاری نشست سیاسی، جلسات بصیرت، تشكیل حلقه های طرح صالحین ، برگزاری مراسم سخنرانی پیرامون بیداری اسلامی، مراسم خاطره گویی رزمندگان وگردهمایی بسیجیان را از دیگر برنامه های این پایگاه در دهه بسیج برشمرد.

سرهنگ 'اسلامی' از افتتاح پایگاه بسیج شهید شمس آبادی اداره بازرگانی، پایگاه بسیج سقای امور آبفای روستایی و طرح آبرسانی روستای چشمه سیر این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین برنامه های ورزشی از جمله كوهپیمایی و كوهنوردی، مسابقه تیر اندازی و راهپیمایی بسیجیان به مقصد مزار شهدای گمنام در این دهه تدارك دیده شده است.

وی افزود: علاوه بر آن با حضور فرماندهان و بسیجیان زیرپوشش حوزه مقاومت ادارات و كارخانجات سبزوار غبار روبی مزار شهدا ، قدردانی از بسیجیان نمونه، طرح ختم صلوات به نیت شهدا ، اهدای خون توسط تعدادی از بسیجیان و برگزاری ایستگاه صلواتی هم اجرا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله الاعظم (عج) ادارات و كارخانجات سبزوار آموزش بدو ورود یاران و ایجاد نمایشگاه با عنوان بسیج ، دفاع همه جانبه را از دیگر برنامه های این دهه اعلام كرد و افزود: ارتباط با خیرین ،جمع آوری كمك برای بازسازی عتبات عالیات ،برگزاری كلاس پیشگیری از اعتیاد و اجرای مانور آتش نشانی از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود./
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.