اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 آذر 1395 / کد مطلب: 11826 / نظرات: 0


فعالیت 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در سبزوار


فعالیت 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در سبزوار فرماندار ویژه سبزوار گفت: 6 هزار ورزشکار سازمان یافته زیر نظر 38 هیات ورزشی در این شهرستان فعال هستند.
احمد برادران  در دیدار با جمعی از ورزشکاران سبزواری افزود: 60 باشگاه فرهنگی و ورزشی در رشته های مختلف با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در سبزوار فعال هستند که نشانگر علاقه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این عرصه است.
وی ادامه داد: همچنین 6 سالن سرپوشیده، 2 مجموعه ورزشی و هشت استخر سرپوشیده در اختیار ورزشکاران علاقه مند قرار دارد.
فرماندار سبزوار گفت: با همراهی تعدادی از سوارکاران باتجربه هیات سوارکاری و اسبدوانی شهرستان نیز ایجاد شد که هم اکنون سه باشگاه ورزشی در این زمینه فعالیت دارند.
وی افزود: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی سبزوار نیز با حمایت اعضای این هیات در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و هزینه 600 میلیون ریال ایجاد شد.
برادران گفت: سرانه ورزشی در شهرستان هفت دهم متر است که با تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار این میزان افزایش خواهد یافت.
وی افزود: طرح احداث این مجموعه در سال 1384 در زمینی به مساحت 21 هکتار آغاز شد که پس از گذشت 11 سال فقط 50 درصد پیشرفت دارد. طی دو سال اخیر 100 میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل این طرح مهم عمرانی اختصاص داده شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.