اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 آذر 1395 / کد مطلب: 11820 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


مسئولان در برخورد با بدعهدی آمریکا متحد هستند


مسئولان در برخورد با بدعهدی آمریکا متحد هستند
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور در برخورد با بدعهدی آمریکاییها در مورد نقض برجام و تمدید تحریمها متحد و همدل هستند.

  رمضانعلی سبحانی فر افزود: موضوع انجام مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام برخاسته از اراده ملی مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران است و به قشر و گروه خاصی تعلق ندارد.
وی ادامه داد: امروز هم که آمریکاییها به عنوان یکی از طرفهای مذاکره بد عهدی می کنند اراده ملی مردم و مسئولان ایران برخورد با آنها است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همراهی مسئولان و مردم در موضوع نقض برجام و برخورد با بدعهدی آمریکاییها بر تصمیمات کشورهای طرف مذاکره تاثیرگذار است.
وی افزود: اقدام اخیر آمریکا در نقض برجام نیز بر کشورهای 1+5 تاثیرگذار است و موجب بی اعتباری آن کشور در جامعه جهانی می شود.
سبحانی فر ادامه داد: توافق هسته ای بین ایران و 6 کشور انجام شده لذا نقض آن توسط یک کشور موجب تزلزل جایگاه همان کشور در بین سایر کشورهای طرف مذاکره می شود.
وی گفت: در صورتی آمریکا به رفتارهای خود در مورد نقض برجام ادامه دهد دولت، مجلس شورای اسلامی، مردم و مسئولان نظام واکنشی درخور و شان جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.